Totaal aantal Berichten: 5487
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Die Hendriks zit bij transportbedrijf de klok.
Maar ik meende dat die dicht was? Kan mij vergissen.
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Die ja , als je naar weurt rijd dan kijk je op hun dak , ze liggen onder aan de dijk. Of ze nog in business zijn weet ik niet, maar ze maakten mooi werk. Iemand zoekt een spuiter en dit is een v/d namen die ik nog ken vanuit de jaren 80.
Toen had je oa Braam en Nannings + Skinner en Wouba en meer van die namen , met mijzelf als allerkleinste uit de regio nijmegen. En in ewijk zat er ook een en in beuningen die zit er nog net na de rotonde , Schneberger denk ik.
als je niks veranderd blijft alles hetzelfde.
Totaal aantal Berichten: 6491
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
maartens schreef:Ik ben in contact gekomen met iemand die de voorste deurpanelen namaakt tbv een Prestige met leer.
Inmiddels heb ik voor mijn auto 2 voorste exemplaren ontvangen in beige leer. Ik heb ook nog een zwart paneel ontvangen als voorbeeld voor clubleden die interesse hebben om te bekijken. Mits niet te veel haast is de beste man genegen nog meer panelen te maken. Degene die het paneel ‘live’ willen zien zijn welkom in Nijmegen.
Helaas is het niet goedkoop. Reken op 1000 euro voor twee panelen.
CX Basis biedt (of bood?) ook nieuwe panelen. Die kostten destijds 500 per stuk dus de prijs lijkt me niet vreemd. Hooguit dat je voor dat geld nog steeds het nodige zelf moet oplossen om het allemaal weer passend te krijgen. En CX Basis had ze ook voor de achterportieren meen ik. Maar ook zij hadden enkel de panelen met ronde luidsprekerroosters en stoffen armleggers. Wil ik mijn Pallas enigszins origineel houden dan zou ik eigenlijk panelen met de vierkante roosters/gaatjes moeten hebben, uit de eerste bouwjaren. Maar ja, daarvan zijn er minder, dus ook minder afname.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)