3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Defecte Hydrauliekleiding
Breeze
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1342
Geregistreerd: 30-11-2009

Gepost: 07 januari 2025 02:21 PM
  [ # 31 ]

Oh ja, da’s waar ook. Bijna 3 jaar geleden met Kendall HGB, dat hoogstwaarschijnlijk gelijkwaardig is (qua zwelgevaar) aan LHM.
Verschillende silconenslangensoorten, rubber en een DS LHM slang. Voor de resultaten kijk zelf maar: http://www.xantiaforum.nl/viewtopic.php?p=7754#p7754

Adri

KIA Ceed Break 1,6GDI PHEV

Profiel  
 
bibberkip
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 629
Geregistreerd: 10-09-2021

Gepost: 07 januari 2025 06:17 PM
  [ # 32 ]

We hebben krimpkous getest, die is ook niet lhm-vast.

als je niks veranderd blijft alles hetzelfde.

Profiel  
 
Citroensmgz
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3743
Geregistreerd: 21-11-2006

Gepost: 07 januari 2025 10:14 PM
  [ # 33 ]

Fatsoenlijke NBR was vroeger standaard voor LHM, tegenwoordig zou ik HNBR gebruiken, dat is beter. FPM (FluorPolymeer) ook bekend als Viton werkt ook prima.

NBR bestaat helaas in veel kwaliteiten afhankelijk van hoe het gemaakt is, als het productieproces niet goed is dan is het product niet goed “cured” zeg maar niet afgemaakt, dan kan het niet tegen LHM.

To err is human, not to err is divine.

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook