kom van morgen bij de c5 ligt er een plas olie op de garagevloer mijn schoonzoon heeft het nagekeken en ontdekte
een kapotte leiding bij het rechter voorwiel heeft er een ander stuk tussen gezet maar voor die dat gedaan heeft hydro olie gecontroleerd zag alleen het korfje in het tankje geen olie stuk meegereden olie na gekeken het tankje en korfje helemaal vol met olie nu vanmiddag weer gekeken kond was in gezakt tot het laagste niveau wat is er hier aan de hand is de oliepiel te laag geweest?? hoe nu verder graag jullie mening
Vtiendelijk dank Bloempie

Totaal aantal Berichten: 10458
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Een paar keer gymnastieken. Van de allerhoogste stand naar de allerlaagste en terug.
Dat een aantal maal herhalen om lucht weg te krijgen. Als je geoon rijdt is het na een paar dagen ook wel weg, maar zo weet jee in ieder geval of lucht de oorzaak is.
Tankje moet trouwens gevuld worden tot er net een bompje olie op de bodem van het korfje is.
In de laagste stand als ik me goed herinner.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Jazeker, dat moet in de laagste stand gedaan worden, met draaiende motor.
Als je het echt goed wilt doen, doe het dan met de Lexia.
Als je het niet op die manier doet, loopt het vat over als je gaat rijden.
En er is zelfs een risico op scheuren van het vat
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor