Dat zie je niet goed.
Wat je daar ziet is dat de de HD leiding die uit de “vanne” komt naar zowel de stuurinrichting als naar de achterste hoogteregelaar gaat. Dat is dus hoge druk, niet de druk in de achtervering.
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor
Klopt inderdaad. De DS-TT heeft echter een video analyse van de hydrauliek online staan met een schema waarin de stuurinrichting direct wordt gevoed zonder tussenkomst van de vanne. Dat lijkt me wat apart, mee eens?
Het Hart Heeft Redenen Die De Rede Niet Kent












































Totaal aantal Berichten: 25672
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
er is verschil tussen de ID en de DS. wellicht is dat de uitleg.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Klopt het hydrolieke systeem is niet bij alle modellen gelijk. Bij mijn break moest ik ook zoeken naar het hydrlische schema van specifiek die bouwjaren.
Citroen rolls better then a Rolls!!
Dat komt mede omdat de Break het remsysteem heeft van de DS die uitgerust is met de “paddenstoel-rem”
Dat is anders dan van de ID of DSpecial/DSuper met een gewoon rempedaal.
Er is ook een remaccu-bol aanwezig, die heeft het gewone systeem niet.
Daardoor zijn ook de leidingen anders.
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor