2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

Crazy Climatecontrol?
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 18 april 2006 05:16 PM
  [ # 16 ]

Bij mijn C5 ga ik in het menu airco uitzetten en dan blijft die uit.
heb jij zoiets ook in de picasso???
waarschijnlijk bedien je toch iets waardoor de airco weer in schakelt, maare vraag anders Johan ff die weet het beter.

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 18 april 2006 05:17 PM
  [ # 17 ]
ronama schreef:

maare vraag anders Johan ff die weet het beter.

tja Rolling Eyes

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 19 april 2006 07:14 PM
  [ # 18 ]

Stom zeg, ik kom aanrijden, zet de motor af en na vijf minuten a/c aan Shocked

Evil or Very Mad

Profiel  

Ds23man
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1240

Gepost: 19 april 2006 07:25 PM
  [ # 19 ]

Dat ding in mijn XM heeft ook een eigen leven. Ik gebruik de auto stand nooit en heb standaard altijd de airco uit. Nu gebeurt het regelmatig als ik start hij op auto springt, de airco aanzet enz. Ben ik eerst weer bezig om alles op mijn stand te zetten, hoogst vervelend.

GRG

.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Profiel  

BIG charlie
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 798

Gepost: 19 april 2006 07:31 PM
  [ # 20 ]

Bij mij staat de airco altijd aan.
365 dagen op een jaar.
Gaat perfect zo….waarom moet ie eigenlijk uit ?????

Greetz Cool
BIG charlie

Picasso was niet alleen een schilder…......

Profiel  

Ds23man
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1240

Gepost: 19 april 2006 07:35 PM
  [ # 21 ]
BIG charlie schreef:

365 dagen op een jaar.

Greetz Cool
BIG charlie

Brandstofbesparing, het slaat nl nergens op als het buiten 10 graden is eerst de lucht af te koelen dmv de airco en daarna weer op te warmen via de kachelradiateur! Ik zet hem alleen aan als het warm is en dan alleen op lange stukken.

GRG

.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 19 april 2006 08:57 PM
  [ # 22 ]

Juist!

Profiel  

BIG charlie
> 700 berichten

Gepost: 19 april 2006 09:16 PM
  [ # 23 ]
Ds23man schreef:

Brandstofbesparing

GRG

Ja ik weet het Surprisedfftopic maar toch…. Laughing

Als je met je raam open rijd ( ook al is dat maar een klein beetje ja… Wink ) heb je al een groter brandstofverbruik dan dat je met je ramen dicht en airco aan rijd.
Het zou de eerste niet zijn waarvan de airco druk verliest door uitgedroogde keeringen van de compressor en dit alleen maar omdat ie de airco niet genoeg gebruikte.
Ik krijg in de winter even snel warme lucht binnen bij wel of niet gebruik van de airco dus dat maakt mi niets uit.
Bij mij primeert het brandstofverbruik natuurlijk ook, daarom heb ik gekozen voor een dieselversie…. Smile
Maar zoals steeds ieder zijn mening natuurlijk. Wink

Greetz Cool
BIG charlie

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 19 april 2006 09:17 PM
  [ # 24 ]

Heeee..haaaaalloooooo diesel? 

Climatecontrol Exclamation

:schater

Profiel  

lanina
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 12

Gepost: 20 april 2006 09:45 PM
  [ # 25 ]
Ds23man schreef:
BIG charlie schreef:

365 dagen op een jaar.

Greetz Cool
BIG charlie

Brandstofbesparing, het slaat nl nergens op als het buiten 10 graden is eerst de lucht af te koelen dmv de airco en daarna weer op te warmen via de kachelradiateur! Ik zet hem alleen aan als het warm is en dan alleen op lange stukken.

GRG

Vraagje: de airco zorgt er toch ook voor dat de lucht binnen wordt ontvochtigd zodat de ruiten bij koudere temperaturen minder gauw beslaan ? En de buitenlucht wordt toch ook gefilterd door het pollenfilter ?

Zouden dit redenen kunnen zijn om, ondanks het extra brandverbruik, toch de airco aan te laten staan ?

Beneden een graad of 5 slaat de airco overigens toch niet aan in de automatische stand dacht ik.

Van de dealer kreeg ik bij aankoop ook het advies om de airco continu aan te laten staan.

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 20 april 2006 09:51 PM
  [ # 26 ]

Had die dealer aandelen BP?
Ik heb hem wel vaak aan hoor, maar dat wil IK beslissen..niet dat met chips gevulde koekblik :moge

Profiel  

BIG charlie
> 700 berichten

Gepost: 20 april 2006 09:53 PM
  [ # 27 ]
lanina schreef:
Ds23man schreef:
BIG charlie schreef:

365 dagen op een jaar.

Greetz Cool
BIG charlie

GRG

Vraagje: de airco zorgt er toch ook voor dat de lucht binnen wordt ontvochtigd zodat de ruiten bij koudere temperaturen minder gauw beslaan ? En de buitenlucht wordt toch ook gefilterd door het pollenfilter ?

Zouden dit redenen kunnen zijn om, ondanks het extra brandverbruik, toch de airco aan te laten staan ?

Beneden een graad of 5 slaat de airco overigens toch niet aan in de automatische stand dacht ik.

Van de dealer kreeg ik bij aankoop ook het advies om de airco continu aan te laten staan.

Juist !    Wink
( de buitenlucht gaat ook door de pollenfilter zonder airco aan hoor )

Greetz Cool
BIG charlie

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 29 april 2006 01:10 AM
  [ # 28 ]

Stom ding…ik sloop het er nog eens uit Evil or Very Mad

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 29 april 2006 01:54 AM
  [ # 29 ]

Dat dacht ik ook, maar laatst was het 7 graden buiten en toen vond hij het ook nodig in te schakelen…ik vroeg dus warmte

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 29 april 2006 02:06 AM
  [ # 30 ]

Nee, dat stond hij juist niet   hij stond op eco…verder niets aan.

Profiel  

2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook