Ijs schreef:Ik vind het stiekem wel mooi ops: (behalve de lelijke balk rechts :S)
Vind ik ook, als je het alleen bij het middelste gedeelte hou(t)d vind ik het eigenlijk niet eens lelijk..
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Ik vind het stiekem wel mooi (behalve de lelijke balk rechts :S)
Bij mijn setje zit die balk er niet bij, wel een stuk voor op het bovenste dashboardkastje en rond de ventilatieroostertjes. Voordeel van dit pakket is dus dat je ‘t alleen plakt op vervangbare stukken
Whaha, Harm, koop een sloperBX, knap die tot zover op dat ie rijdt en goed werkt. Plak dan die rotzooi erop. Spuit de BX ROZE! Maak het hydraulisch systeem zo geschikt dat het lekker op en neer deint wanneer je je-weet-wel gaat doen. Et voilá, u hebt een prachtige nichtenbak :p
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
CX-power schreef:Whaha, Harm, koop een sloperBX, knap die tot zover op dat ie rijdt en goed werkt. Plak dan die rotzooi erop. Spuit de BX ROZE! Maak het hydraulisch systeem zo geschikt dat het lekker op en neer deint wanneer je je-weet-wel gaat doen. Et voilá, u hebt een prachtige nichtenbak :p
Ik geloof niet dat het de bedoeling is een BX zo te mishandelen….
Test
Thijsvandebles schreef:CX-power schreef:Whaha, Harm, koop een sloperBX, knap die tot zover op dat ie rijdt en goed werkt. Plak dan die rotzooi erop. Spuit de BX ROZE! Maak het hydraulisch systeem zo geschikt dat het lekker op en neer deint wanneer je je-weet-wel gaat doen. Et voilá, u hebt een prachtige nichtenbak :p
Ik geloof niet dat het de bedoeling is een BX zo te mishandelen….
Neem dan liever een roze Twingo als basis!
CX-power schreef:Whaha, Harm, koop een sloperBX, knap die tot zover op dat ie rijdt en goed werkt. Plak dan die rotzooi erop. Spuit de BX ROZE! Maak het hydraulisch systeem zo geschikt dat het lekker op en neer deint wanneer je je-weet-wel gaat doen. Et voilá, u hebt een prachtige nichtenbak :p
Mijn nicht heeft helemaal niet zo’n bak…......
Emiel
Oo goeie opmerking weer…Emiel!:p
Twingo heeft geen HP.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.