1 van de 2
 1 2 Volgende > 

Schermertreffen 2006
dyane
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 151

Gepost: 25 januari 2006 09:42 AM

Dit jaar zal het Schermertreffen worden gehouden in het weekend van 7 t/m 9 juli. Als vanouds weer op het boerenweiland met weer op vrijdag en zaterdag live muziek. Voor meer informatie zie http://www.schermertreffen.tk

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 26 januari 2006 02:19 PM
  [ # 1 ]

En natuurlijk zijn wij ook dit jaar aanwezig! (maar dan met de GS hopelijk)

Veel succes met de organisatie Jeroen!

Edit; De mensen die graag een indruk willen krijgen van dit fantastische evenement kunnen op mijn site de foto’s bekijken van het Schermertreffen 2005. >>>  

Profiel  

dyane
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 27 januari 2006 10:18 AM
  [ # 2 ]
patje74 schreef:

Veel succes met de organisatie Jeroen!

Dank je Patje74 Very Happy

Profiel  

dyane
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 20 april 2006 10:48 AM
  [ # 3 ]

We zijn in overleg voor een Excusie naar de Beemsterwijngaard in Middenbeemster tijdens het 8e Schermertreffen. Een wijngaard in de polder dus en niet in Frankrijk Zijn er mensen die dit een leuk idee vinden ? Verder zullen we waarschijnlijk zaterdagavond gaan katknuppelen. Een oeroud Noordhollands spel dat tijdens de Kermis gespeeld wordt.

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 20 april 2006 07:19 PM
  [ # 4 ]

Even sticky gemaakt.

Profiel  

roel en pe
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 257

- C4 (2004-heden) c4 1.6 coupe
- Jumper 2.2 hdi 150
Gepost: 20 april 2006 09:02 PM
  [ # 5 ]

schermertreffen

Goed idee dat wijngaard bezoek!
Katknuppelen doen we niet aan, hebben er zelf twee. Wink

C’est le Nooord!!!

Profiel  

dyane
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 21 mei 2006 11:17 PM
  [ # 6 ]

Even een Update met het programma van dit jaar

Het 8e Schermertreffen te Grootschermer

Dit jaar zal voor de 8e keer het Schermertreffen georganiseerd worden. De locatie van het meeting terrein is als vanouds weer op een boerenweiland van Teun en Bea Schermerhorn. Het terrein is gelegen aan de rand van de polder de Schermer in een rustig, landelijk en zeer waterrijk gebied, precies tussen Alkmaar en Purmerend vlakbij het dorpje Grootschermer.

De activiteiten

Ook in dit jaar zullen er weer de nodige activiteiten op het programma staan. Het programma voor dit jaar ziet er als volgt uit:

Vrijdag 7 juli

· Live muziek met de Soul-blues band “Poor man’s Limousine”

Zaterdag 8 juli

· Onderdelenmarkt en vrijmarkt voor iedereen die iets te verkopen heeft. Dus heeft u wat te verkopen. Neem gerust mee !!!
· Kinderspelen
· Luchtkussen
· Konvooirit met bezoek aan eendengarage Sander Aalderink en Ducktrail. Hier zullen overheerlijke broodjes en croissantjes met koffie voor ons klaar staan.
· Excursie bij de Beemsterwijngaard in de polder de Beemster. Hier zullen we een rondleiding krijgen door de wijngaard met tot slot heerlijke Beemsterkaas geserveerd op stokbrood met natuurlijk het proeven van een aantal glazen met diverse soorten wijnen
· Katknuppelen. Een oeroud Noord-Hollands kermisspel dat gespeeld kan worden door zowel vrouwen en mannen. Hierbij zat er vroeger echte een kat in de ton. Gelukkig mag dat tegenwoordig niet meer.
· Live muziek van de Cover-band “Botulisme”

Zondag 9 juli

· Onderdelenmarkt en vrijmarkt
· Kinderspelen
· Loterij
· Concours d’élégance
· Carpuleend Tweety

Zoals u ziet wordt er weer van alles georganiseerd om er weer een gezellig en geslaagd weekend van te maken. Mocht u nog meer willen weten over het Schermertreffen kunt u terecht op onze website http://www.schermertreffen.tk. Hier kunt u ook een downloadbare routebeschrijving vinden en de foto’s van voorgaande jaren bekijken en natuurlijk veel meer.

Wellicht tot ziens op het 8e Schermertreffen

Met vriendelijke groet,

De organisatie van het Schermertreffen

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 22 mei 2006 12:33 AM
  [ # 7 ]

We hebben er weer zin in!

Even een vraagje, vorig jaar deden er hoofdzakelijk A-types mee aan de rondrit. Is dat ook echt de bedoeling? En is de route eventueel HY-vriendelijk? Anders nemen we de eend/GS ook maar mee.

Profiel  

dyane
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 22 mei 2006 02:40 AM
  [ # 8 ]

Hoi Patje,

Ik moet de route nog even goed rijden. Ik het wel iets in mijn hoofd, maar moet nog even kijken hoe smal de wegen worden. Inprincipe is het altijd mogelijk om met de HY mee te rijden. Hoewel ik het wel vaak heb afgeraden, maar ja er rijden hier wel meer grote wagens. Het is een risico, maar het zou wel kunnen denk ik. Ik laat wel meer weten als ik de definitieve route heb gereden.

Profiel  

dyane
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 08 juni 2006 03:04 AM
  [ # 9 ]

Nog maar een aantal weken en dan is het al weer zover. Het 8e Schermertreffen. Vandaar de vraag: Wanneer ga jij dit jaar naar het Schermertreffen ?

Op onze site is weer de enquete actief waarop u o.a. kunt invullen wanneer u komt naar het Schermertreffen etc. Daarnaast staan er ook een aantal andere vragen bij. Leuk om even in te vullen.

De site is te vinden via de link: http://home.quicknet.nl/qn/prive/hj.voetel/schermertreffen/

Onder het kopje Enquete staat de vragenlijst

Succes !!!

Profiel  

roel en pe
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 257

- C4 (2004-heden) c4 1.6 coupe
- Jumper 2.2 hdi 150
Gepost: 12 juni 2006 11:47 PM
  [ # 10 ]

Schermertreffen

Het programma ziet weer er goed uit Jeroen!!
We hebben er weer zin in!
Voor ons het begin van onze vakantie, beter kan je niet beginnen :peace
Kan alleen die (vrij)dag niet vrij krijgen, dus wordt het wel vrijdagmiddag.
Aangezien het voor ons een thuiswedstrijd is (Hoorn), ben ik er uit mijn werk in een half uurtje.
Tot dan! Roel ami 8 break, Petra dyane 6, Remko Ak400

C’est le Nooord!!!

Profiel  

Arno
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 254

Gepost: 13 juni 2006 12:51 AM
  [ # 11 ]

Re: Schermertreffen 2006

dyane schreef:

Dit jaar zal het Schermertreffen worden gehouden in het weekend van 7 t/m 9 juli. Als vanouds weer op het boerenweiland met weer op vrijdag en zaterdag live muziek. Voor meer informatie zie http://www.schermertreffen.tk

Volgens mij loopt de link niet lekker door.

Ik zal er dit jaar voor het eerst zijn. Mijn huis staat in de schermer dus dat is een makkie. Ik heb even geen ID, maar is mijn C5 ook welkom?
Ook leuk om te lezen dat het bij een ieder begint te kriebelen.

Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)

Profiel  

dyane
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 13 juni 2006 02:25 AM
  [ # 12 ]

De link naar de site is: http://home.quicknet.nl/qn/prive/hj.voetel/schermertreffen

Natuurlijk zijn C5’s ook welkom. Elke Citroen is welkom hoewel het natuurlijk het leukste is met de a-types etc. Maar ook de nieuwste Citroens zijn gewoon welkom.

Profiel  

dyane
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 03 juli 2006 02:41 AM
  [ # 13 ]

Nog minder dan een week. Dinsdag gaan we al beginnen met de eerste werkzaamheden op het terrein. Op de site zullen dan al de eerste foto’s waarschijnlijk te zien zijn.

Profiel  

dyane
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 07 juli 2006 04:32 AM
  [ # 14 ]

De eerste foto’s staan inmiddels al online op onze site !!!

Profiel  

Superdave
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 483

Gepost: 07 juli 2006 01:32 PM
  [ # 15 ]

Ik kom zondag ook wel even kijken met de BX Smile , die zijn toch ook welkom?

Waar kun je overigens parkeren?

Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.

Profiel  

1 van de 2
 1 2 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook