Als ik met minder dan 300 foto’s thuis kom is er iets niet goed gegaan die zaterdag :photo
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
M&M schreef:fiorano schreef:
geen stand van’t forum?
Beter kijken hoor !!
foutje was nog niet zo ver naar onder gescrold…
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
ik ken een forum-lid die al jaaaaaren gaat, en dit jaar, zonder in zn agenda te kijken ,een weekendje Duitsland met zijn vriendin heeft afgesproken in dat weekend. Hij heeft de haren al uit zn kop getrokken, maar bij deze wil ik t toch nog ff inwrijven.. Ga zo door! koekje erbij?
Oh, ja IK ga WEL….
Ik heb werkelijk geen idee wie dat forumlid is, maar als hij verstandig is gaat hij prioriteiten stellen. Dus fijn naar Citromobiel ! Z’n vriendin gaatr maar fijn alleen (of met een andere vriendin) naar Duitsland
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
robbie25cx schreef:ik ken een forum-lid die al jaaaaaren gaat, en dit jaar, zonder in zn agenda te kijken ,een weekendje Duitsland met zijn vriendin heeft afgesproken in dat weekend. Hij heeft de haren al uit zn kop getrokken, maar bij deze wil ik t toch nog ff inwrijven.. Ga zo door! koekje erbij?
Oh, ja IK ga WEL….
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr griezel griezel ........ ik ben dat “lid” dus ... euu ... forumlid.
Ik prop me maar vol met braadworsten en Warsteiners om de pijn te verdoven .....
Bedankt robbie .... : -)
Lelijke Eend schreef:Ik heb werkelijk geen idee wie dat forumlid is, maar als hij verstandig is gaat hij prioriteiten stellen. Dus fijn naar Citromobiel ! Z’n vriendin gaatr maar fijn alleen (of met een andere vriendin) naar Duitsland
ja, je hoort t!
Re: Citroën beurs Veemarkt Utrecht ( Citromobile )
fiorano schreef:Wie gaan er allemaal???
Afgaande op de foto’s van voorgaande jaren lijkt het me zeker de moeite waard. Moet alleen nog even in de agenda kijken hoe het is in te passen met andere aktiviteiten.
Reizen zoals met een ICE maar dan op asfalt.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
robbie25cx schreef:Lelijke Eend schreef:Ik heb werkelijk geen idee wie dat forumlid is, maar als hij verstandig is gaat hij prioriteiten stellen. Dus fijn naar Citromobiel ! Z’n vriendin gaatr maar fijn alleen (of met een andere vriendin) naar Duitsland
ja, je hoort t!
Hmmm, vandaag LE zijn vrijgezelligheid?
Mijn advies; zoek een vriendin die ook naar Utrecht wil.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Optimistisch schreef:Wat is er op CitroMobile te doen?
Is er ‘n website van CitroMobile?
Thx,
Het is een grote Citroën beurs, alleen de parkeerplaats staat al garant voor menig uurtje vermaak!
Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Wat is er te doen, als je Citroen ademt dan vind je het geweldig, als je Citroen leuk vind dan vind je het geweldig…
5000 citroens op de parkeerplaats, in de langste citroenfile staan wat je ooit gedaan hebt om binnen te komen en in de veemarkthallen tig vierkante meter met alleen maar citroen onderdelen, auto’s tentoonstellingen, filmen etc…. nieuw of gebruikt, alles is er en altijd leuk om weer mensen te ontmoeten!
Ik ga trouwens zaterdags, maar alleen ‘s morgens, ik moet nog door naar Den Haag. maar ik laat m’n mooie net geschilderde 2CV wel prominent in het zicht staan! -)
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
Zéér helaas moet ik ook dat weekend gaan missen, ben ook al aantal keren vaste klant geweest, dit jaar zit ik in duitsland bij de formule1 te koekeloeren….. Als ik toen had geweten dat toen ook citromobile was geweest, had ik mij toch is ff een keer achter de oren gekrapt…...
Mensen, maak mooie foto’s, kunnen de thuisblijvers ook genieten
Ik ga denk ik deze keer wel
Even mijn vriendin meeslepen dit keer
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
ben er helaas niet bij deze aflevering, ben dat weekend op de Nürburgring voor een potje F1.
Voor degene die wel gaan : have fun and take :photo
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
voor F1 gangers photo photo photo photo photo
veel plezier!
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
Deze Citromobile ben ik er ook bij. Na vernomen ben ik er beide dagen, want ja…Citroën.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.