Ola,
Gisteren is een retourslang eraf geknald bij mijn wielkast. Volgens mijn Garageman is dit een teken dat mijn veerpoten versleten zijn en hierdoor teveel druk wordt opgebouwd. Met als gevolg dat die slang eraf knalt, en de de olie eruit loopt.
Heeft iemand hierover nog tips/ trucs???
Je kunt een nieuwe retourslang monteren, maar als er echt teveel druk retour komt knalt die er natuurlijk ook af. Het beste is dus om een andere veerpoot te monteren. Is niet zoveel werk, ik doe het in een uur.
Test
Thijsvandebles schreef:Je kunt een nieuwe retourslang monteren, maar als er echt teveel druk retour komt knalt die er natuurlijk ook af. Het beste is dus om een andere veerpoot te monteren. Is niet zoveel werk, ik doe het in een uur.
Is het dan ook waarheid dat type 1 veerpoten vele malen beter zijn dan type 3 veerpoten?
Emiel
Thijsvandebles schreef:Je kunt een nieuwe retourslang monteren, maar als er echt teveel druk retour komt knalt die er natuurlijk ook af. Het beste is dus om een andere veerpoot te monteren. Is niet zoveel werk, ik doe het in een uur.
Repareer nou eerst het retourslangetje maar. Gaat het dan weer fout dan kun je altijd nog de veerpoot verwisselen.
Ich bin ein Breaker