Gister eens een andere route naar huis genomen en kwam ik direct een witte BX 16TRI tegen.(Boelenslaan-Surhuisterveen) Deze had een GT-spoiler. Hij was wel lekker aan het scheuren, want op moment dat ie mij heeft ingehaald, crosste hij nog een Renault Megane voorbij en later nog een Escrot, volgens mij.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
Totaal aantal Berichten: 27888
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
net kwam ik nog een groen BX GTi tegen
(of BX met GTi look, je weet het nooit )
zag er nog netjes uit.
zat een aanhangertje achter.
met fietsen erin volgens mij
Abyssion schreef:Zag net nog een zeer mooi chic rijden met een jonge meid erin…leuk hoor
De natte droom van elke vrijgezelle BX-rijder, een lekker wijf die ook BX fannaat is…. :love
Emiel
BX19trs schreef:Abyssion schreef:Zag net nog een zeer mooi chic rijden met een jonge meid erin…leuk hoor
De natte droom van elke vrijgezelle BX-rijder, een lekker wijf die ook BX fannaat is…. :love
Emiel
Daan, zeg er eens wat van
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:BX19trs schreef:Abyssion schreef:Zag net nog een zeer mooi chic rijden met een jonge meid erin…leuk hoor
Emiel
Daan, zeg er eens wat van
Die is aan het fantaseren hahahahaha
Emiel
ohja: fftopic
Totaal aantal Berichten: 1136
- GS/GSA 1220 Club
weet niet helemaal of ie in dit topic thuishoort (je eigen bx spotten ), maar ik wilde jullie deze foto niet onthouden. De foto is gemaakt in het paasweekend… :photo
Vrijdag gespot op de A1 bij Bussum, deze grijze ingevoerde BX 14 TGE: —> foto
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Eigenlijk moet dit bericht in *Gespot op Marktplaats* ops: , maar het gaat hier over Hesselink uit Dirksland, die een partij BX’en te koop aanbied op MP tussen de normale vraagprijzen (pakweg 300-1200) :
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?q=bx&g=101&postcode=2021&distance;=&search=Zoek
En dan vooral deze :
Nu geloof ik graag dat deze TZD technisch goed zal zijn hoor (*Technisch geheel gereviseerd! Auto van de Baas!*)...en ik wil hier zeker niet gaan zitten katten op dat bedrijf…..MAAR, snappen ze daar nu echt niet dat kopers voor 4500 euro en al met 365.000 km op de teller….wel wat anders willen hebben….jonger, veel minder km’s…enz. :
Totaal aantal Berichten: 27888
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
en deze TZD turbo dan voor 3000 euro
Met alle respect voor deze garage (BX-club meetings) vind ik toch de prijzen gruwelijk schandalig hoog!!
Emiel
och, €1.500,- voor een TZD Turbo met 565.000km gaat toch wel??
maakt het uit dat men daar in een andere wereld leeft het is niet voor niets dat de meeste autos er al heel lang staan
Och, dat is waar.. Ik geloof ook niet dat je als BX liefhebber daar echt de vraagprijs zal moeten betalen hoor! Bovendien is ‘t een perfecte garage als ‘t om onderhoud e.d. gaat, echt klasse!! Dat ze die BXen dan niet verkopen zal mij een zorg zijn hoor!
citroenc2 schreef:maakt het uit dat men daar in een andere wereld leeft het is niet voor niets dat de meeste autos er al heel lang staan
Dat heb jij goed gezien ja.
Aan de straatstenen niet kwijt te raken, voor die prijzen.
Als het nu om een geheel gerestaureerde BX uit 1983 zou gaan, (wat al bijna een klassieker is)...dan zou ik het nog een ander verhaal vinden.
vraag me af of hij ook van die hoge inruilprijzen geef heb nog een 14 bx met 110000 staan :