Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Da’s een hele mooie type 1 Jeroen! Komen er ook nog :photo van het interieur?
Heel veel plezier ermee.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
patje74 schreef:Als ik mij niet vergis is deze wagen veel te lang in de handel geweest
Nee Patje, dat was een andere, die zeker 5 a 6 keer zoveel km gemaakt had. Die kun je inderdaad op verschillende marktsites nog steeds vinden. Volgens mij was ie pas verkocht en stond ie nu weer op internet, Heb er nog een mailtje aan gewaagt, maar geen reactie gehad. Vond trouwens toch vreemd want een van de eerdere eigenaren (oude advertentie ergens) had het over drie keer klokje rond, nu stond ie voor iets van 80 dkm of zo. Mijn X2 is in 2002 uit Fr. gekomen, is door een liefhebber inwendig (60 dkm) helemaal opgeknapt (plaatwerk is in orde, zou alleen cosmetisch wel een keer gespoten mogen worden, maar geen roest enzo). Prachtig interieur (echt als nieuw), vooral de X2-tellers en klokjes (zal ik ook nog op de foto zetten). De liefhebber had alleen wat veel liefdes geloof ik en nu heb ik haar
Jeroen van Tol
http://www.beesnstuff.nl
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Oh ja, dat was een Conversiteur. Ik heb er nog achter aan gebeld. Maar de dealer gaf een indruk die je niet wilt als je een auto van hun wil kopen…
Ik verheug me op de foto’s! Hij ziet er uit als een “lekker ding”! Wat zijn GS-jes toch mooi hé?
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
patje74 schreef:
Ik verheug me op de foto’s! Hij ziet er uit als een “lekker ding”! Wat zijn GS-jes toch mooi hé?
Jaloersmode aan hier!! Bofkonten zijn jullie.
Maar ja, had ik de GS van Wouter maar moeten kopen!
Ach wie weet wat er nog op mijn pad komt.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
de GS(A)‘s komen echt uit de lucht vallen de laatste dagen…
oh, wat hoop ik dat er morgen per toeval ook een in onze tuin land!
mooi zo, en is hij onderin ook zo strak?
alvast veel plezier ermee
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
jeroenvt schreef:patje74 schreef:Als ik mij niet vergis is deze wagen veel te lang in de handel geweest
Mijn X2 is in 2002 uit Fr. gekomen, is door een liefhebber inwendig (60 dkm) helemaal opgeknapt (plaatwerk is in orde, zou alleen cosmetisch wel een keer gespoten mogen worden, maar geen roest enzo). Prachtig interieur (echt als nieuw), vooral de X2-tellers en klokjes (zal ik ook nog op de foto zetten). De liefhebber had alleen wat veel liefdes geloof ik en nu heb ik haar
gs x2
Is dit een met een aluminum of blanke instruarium?
en met kuipstoelen?
Heb ik ook gehad in een speciale sinasappel-oranje kleur.
Kreeg alllen problemen met versleten nokkenassen
Re: hiep hoi GS X2
patje74 schreef:Maar laatst zag ik ook een GS met het derde punt aan de zijkant van de hoedenplank. Het lage gedeelte vlak achter het achterste zijruitje. Maar ik weet niet of daar voorbereiding te vinden is, dat moet ik nog checken. Als dat er zit, dan ga ik mijn achtergordels weer varanderen.
Gevonden!!!
Even de achterlampen eraf gehaald, toen met mijn arm erin en vanaf de onderkant een spelt door het bevestigingspunt, door de bekleding geprikt om te markeren. Kon ik vanaf de bovenkant een gaatje in de bekleding maken en de bij de gordel horende bout erin. Klaar!
Jeroen van Tol
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ha Jeroen, dat zal voor mij betekenen dat ik binnenkort de boel dus ook maar eens ga ombouwen! Bedankt!
Ik heb foto’s van mijn GS X2-interieur toegevoegd aan mijn site. Ik heb ook een fotootje van de plaats van het derde verborgen bevestigingspunt van de achtergordel erop gezet.
Jeroen van Tol
De beugels die tegen het rechterbinnenspatbord zitten (rechts vanuit de auto gezien), zijn die soms voor een blik LHM oid?
Jeroen van Tol
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ja, ik heb er nog een erg oud blik Total LHM in zitten. Helaas kan je hem niet goed meer zien omdat mijn verdamper er voor zit. Maar ik vond het oude blik te mooi om hem er uit te halen, maar te lelijk om binnen te zetten. Maar ook weer niet zo lelijk om hem weg te gooien…
Totaal aantal Berichten: 461
- Ami 8
- GS/GSA Spécial
- XM 3.0 24V Exclusive
Beetje late reactie, maar toch: wat een g e w e l d i g mooie wagen! Veel plezier ermme. Ik ga twijfelen of ik ook aan de gs ga…..ze zijn toch wel heel fijn. Heb er alleen nog nooit in een gereden
Ami 8 berline (1978) — Gspécial (1974) — XM V6 24v (1998)