Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
voge schreef:Nog even een vraagje: mijn remlichten doen ‘t kennelijk niet meer. Is er een zekering voor de remlichten? Kon het in ‘t instructieboekje elders op het net niet vinden…
Misschien zit er een stekkertje los bij het pedaal ofzo?
Jeroen
Zal er eens op m’n kop in gaan liggen…
Op het XCNL forum moet toch ergens een zekeringstabel staan, waar je kan zien welke zekering voor de remlichten is ?
Kon het zelf zo snel niet vinden. ops:
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Bram schreef:Op het XCNL forum moet toch ergens een zekeringstabel staan, waar je kan zien welke zekering voor de remlichten is ?
Kon het zelf zo snel niet vinden. ops:
Die heb ik ook gezien. Iemand heeft de complete handleiding van de auto gescand. Hier is tie:
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Ah, in het ingescande instructieboekje niet. Maar goed, ik zal dus eerst kijken naar F12, we hebben wel redelijk vergelijkbare auto’s… Bedankt!
Ben er vandaag trouwens niet aan toe gekomen, ging naar de boerderij om bij de Xant te kijken maar kon meteen aan het werk..
toniclight schreef:voge schreef:Nog even een vraagje: mijn remlichten doen ‘t kennelijk niet meer. Is er een zekering voor de remlichten? Kon het in ‘t instructieboekje elders op het net niet vinden…
Misschien zit er een stekkertje los bij het pedaal ofzo?
Jeroen
Jeroen gaat door voor de koelkast. Sinds gisterenmiddag branden de remlichten weer…
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
voge schreef:
Jeroen gaat door voor de koelkast. Sinds gisterenmiddag branden de remlichten weer…
Da’s goed om te weten, want naderhand zag ik dat remlichten niet in het staatje van de zekeringenlijst stond vermeld.
Ik zet het er meteen bij.
Dank Jeroen!
En vanmiddag weer lekker zweven….....tis ook nog eens mooi weer, efkes de raampjes open en daarna de airco ff aan. Toch wel luxe hoor!!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
lekker hè, heb de airco ook al aan gehad. Ik kon inderdaad die remlichtzekering niet vinden…
Wo 10-05 om 14.00u een afspraak bij Chyparse om m’n veerbollen te laten vullen..
voge schreef:Wo 10-05 om 14.00u een afspraak bij Chyparse om m’n veerbollen te laten vullen..
Ik hoop dat je de bollen niet laat uitboren?
Nee, wil wel die strakke wegligging houden. Ik ga ze alleen op de originele druk laten brengen..
De auto staat nu iets over de 228.000km, heb er dus ongeveer 5.000km op zitten sinds de aankoop. In één woord: geweldig!!!
Niets ten nadele van de BX hoor, die reed ook prima, maar de Xantia rijdt toch echt een klasse rijker! Ik vind ‘m ook stukken strakker sturen dan menig nieuwer model (zeker sinds die vreselijke elektrische stuurbekrachtiging).
Woensdag naar Chyparse, daarna maar eens ergens een afspraak maken om m’n airco te laten checken. (doet ‘t wel maar koelt niet echt heel erg goed)
Het zweten dat op de voorjaarsmeeting te zien was is trouwens voor een groot deel verholpen door het monteren van nieuwe retourslangetjes van de verstuivers.
Olieverbruik tot nu toe is helemaal niets!!
Ik ga morgen een armsteun ophalen bij Martijn de Ruiter, dan bevalt ‘ie misschien nog wel beter!
Succes morgen bij Chyparse (doe ze de groeten maar van die BX-freak uit Haarlem )....je zult merken dat je Xantia dan heel anders veert dan voor het bezoek.
Zowel de Xantia D van Renz als de Tzd-turbo van mij moeten er ook nog langs.