Totaal aantal Berichten: 114
- Xsara Picasso 1.6i 16v Image
Hedenmiddag (+/- 17.50 uur) BX Digit gespot in de wasboxen nabij station Hilversum.
Ik dacht dat het kenteken iets van PH85.. was.
Gr, Martijn
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
hilversum..digit..wouter?
Yep, dat was ik. De Digit mag zo nu en dan eens vertroeteld worden.
Ik was vooral bezig om allerlei rotzooi uit de kofferbak weg te gooien.
De schoonmaakactie is nog niet helemaal af, maar dat komt deze week nog wel.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik kom ook af en toe bij hesselink, en degene die daar ook wel eens geweest zijn weten dat je niet zomaar een bx koopt als je daar een auto koopt maar een puntgaaf exeplaar. Die diesel die voor 4500 te koop staat heeft bv een compleet gereviseerd motorblok (feitenlijk dus kmstand: 0 )
en de rest was ook allemaal puntgaaf in orde. Je koopt dus een bijna nieuwe bx geen gekke deal dan toch
Bovendien houden ze de prijzen zo hoog zodat de ik-koop-een-bx-en-rij-hem-op-tot-de-apk kopers automatisch al afvallen.
Bxliefhebbers die komen er wel en die zullen ook echt niet die prijzen betalen weet ik uit ervaring
(al vind ik ze ook best prijzig)
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ik had de bijgaande foto al in het HY draadje gezet, maar bij deze ook in het gespot draadje van de BX. Ik zal nog achterhalen welke typen BX’en het zijn. De eigenaar van de BX’en (en van de HY en die caravan en nog een DS) had zijn Berlingo MS ingeruild op beide BX’en. Gespot in Anna Paulowna overigens.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Vandaag bij de buren op mijn werk in beilen wel een hele bekende bx gespot nl. DG-DD-22
:photo
sorry voor de kwaliteit inzoomen op de telefoon
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Blijft ‘ie toch een beetje bij ‘t forum betrokken
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Abyssion schreef:er zijn zeker weinig vrijgezelle dames die een bx hebben hier op dit forum…dat zou echt een droomvrouw zijn..een bxrijdster
dan heb ik het dus geod voor elkaar
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Over Hesselink:
Niemand is verplicht dat geld aan een BX uit te geven. Soms zal er iemand zijn die dat wel kan/wil. Alle anderen gaan wel op marktplaats op zoek naar een BX van 300 euro en zeiken dan nog dat er iets aan mankeert.
Hesselink is wel de enige die ik zonder aarzelen ingewikkelde dingen laat doen aan m’n BX(en). Bij de dealer hoef je met een BX niet aan te komen, de Hegru vind ik meer voor de lompe klussen
En, als ik er een BX zou kopen, zou ik er blind van uitgaan dat ie goed is.
De natte droom van elke vrijgezelle BX-rijder, een lekker wijf die ook BX fannaat is….
Niet van iedere BX-rijder
Nee precies, meisjes die fan zijn van ax’en, xantia’s, ,en of anderew Citroëns/Auto’s zijn leuk
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
En als ze gewoon niets om auto’s geven is ‘t niet zo moeilijk om ze een Citroën aan te praten ook toch?
Ik bedoelde eerder dat niet iedere BX-rijder lekkere wijven lekker vindt
Harm schreef:Ik bedoelde eerder dat niet iedere BX-rijder lekkere wijven lekker vindt
Owjah, vergeten… ops:
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
volgens mij wel een citroengek want hij liep in een citroenoveral
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée