Ik kom op zaterdag.
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Zaterdag (vaste prik)
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
sorry ff fftopic
maar dat winkelcentrum Hoog catharijne ligt dat vlak in de buurt van citromobile???
M&M schreef:Ligt in dezelfde stad ja , 25 minuten lopen of met de auto( bus ) 5 à 10 minuten
sowieso een prutwinkelcentrum , de oude stad is leuker ...
dan is die collega van mijn vrouw elders geweest, zei had nml gezegd mooi winkelcentrum op loop afstand.
dan blijf ik er zeker weg
Ik zal er uiteraard bij zijn, zeker op zaterdag, heel misschien ook op zondag.. En kan die F1 niet een weekje worden uitgesteld?? Hoe verzinnen ze het, tijdens CitroMobile…
B-N schreef:voge schreef:En kan die F1 niet een weekje worden uitgesteld?? Hoe verzinnen ze het, tijdens CitroMobile…
Mis je toch niet veel aan als je voor die (kw)albers bent… in bocht nr 1 wordt ie toch weer gelanceerd… en Citroën beurs gaan is toch veeeeeel leuker?!
Och, ik vind ‘t alle twee erg leuk! En doe mij maar het Renault F1 team hoor, tenminste nog frans… Maar zoals je kunt lezen is mijn keuze al gemaakt natuurlijk!!
Trouwens, heren moderators, is het geen goed idee om de titel van dit topic gewoon te veranderen in ‘citromobile 2006’ o.i.d. ?
Dit ziet er wel wat knullig uit
Dat is beter, nu kom ik zeker!!
ik kom ook
B-N schreef:voge schreef:
Och, ik vind ‘t alle twee erg leuk! En doe mij maar het Renault F1 team hoor, tenminste nog frans… Maar zoals je kunt lezen is mijn keuze al gemaakt natuurlijk!!
Goed team uitgezocht! en F1 is vaker dan de citromobile dus inderdaad makkelijke keuze
F1 kun je trouwens ook opnemen.
B-N schreef:mpostma schreef:
F1 kun je trouwens ook opnemen.
Rijden ze te snel voor…... kan mn video recordertje nie aan…..
Ach, anders kijk je de uitslagen ff na op internet. Net zo makkelijk.
M&M schreef:Ligt in dezelfde stad ja , 25 minuten lopen of met de auto( bus ) 5 à 10 minuten
sowieso een prutwinkelcentrum , de oude stad is leuker ...
Stad is idd leuker, maar een prutwinkelcentrum is het niet. Het is heel groot en ziet er best mooi uit! Bovendien loop je vanuit hoog catharijne zo de binnenstad in.
Xsara_Coupe
ik kom ook denk met de benenwagen dan kan al die oude citroens zo voorbij lopen
Mooi dat ‘k niet naar Utrecht ga lopen!!
citroenc2 schreef:ik kom ook denk met de benenwagen dan kan al die oude citroens zo voorbij lopen
Toch zeker wel een benenwagen met Hydractive he?
Xsara_Coupe schreef:citroenc2 schreef:ik kom ook denk met de benenwagen dan kan al die oude citroens zo voorbij lopen
Toch zeker wel een benenwagen met Hydractive he?
heb ik dan een hydractive in bezit