misschien wel nike air max…
voge schreef:misschien wel nike air max…
Beetje LHM met een naald injecteren in het lucht gedeelte
Maare fftopic
Xsara_Coupe
weet iemand toevallig het adres, kan het zo snel niet vinden!
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Superdave schreef:weet iemand toevallig het adres, kan het zo snel niet vinden!
Het is op het terrein van de veermarkt in utrecht.
Dit bevindt zicht in de rechthoek gevormd door de biltse rading, voorveldselaan, veemarktstaat en sartreweg. Makkelijk bereikbaar als je afslag 30 neemt vanaf de a27 (afslag veemarkt).
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ik weet nog niet op welke dag ik kom. Ik ga ws wel met een broertje van me. Dus het wordt of een 2CV6 op de parkeerplaats of een Xantia TD. Vorig jaar ben ik niet geweest dus ik heb wat schade in te halen. dat worden veel :photo , heel veel :photo
En ik kom zeker even langs de stand. Komt er nog een Citromobile-forum-schildje???
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
ook ik ben twee dagen van de partij zaterdag met de buurman in HY en zondag met de cx heb er zin an !
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Superdave schreef:weet iemand toevallig het adres, kan het zo snel niet vinden!
Dat is, vind ik, een van de mooiste dingen van Citromobile.
Ver voor Utrecht kom je al een paar hele mooie voitures tegen op de weg. Op de ring kom je vanzelf in een colonne van klassieke double chevrons terecht, later (bij de juiste afslag) in een file tussen pakweg een CX Prestige en een Traction, en terwijl er wat eendjes eromheen enthousiast doen laat je die DS Pallas graag voor je invoegen.
En met een hele grote rij je het walhalla binnen!
Zaterdag
Groet, Rogier
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik kom ook
mischien met me schoon pa mee en anders met me eigen auto
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Ik ga op zaterdag met mijn vader even kijken of ik nog een overall kan vinden die ik dan het volgende schooljaar ga dragen en misschien al met mijn praktijkexamen 9 mei.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Rio97 schreef:
Dat is, vind ik, een van de mooiste dingen van Citromobile.
Ver voor Utrecht kom je al een paar hele mooie voitures tegen op de weg. Op de ring kom je vanzelf in een colonne van klassieke double chevrons terecht, later (bij de juiste afslag) in een file tussen pakweg een CX Prestige en een Traction, en terwijl er wat eendjes eromheen enthousiast doen laat je die DS Pallas graag voor je invoegen.
En met een hele grote rij je het walhalla binnen!Zaterdag
Heel herkenbaar ja. Ruim voor Utrecht zit je al in de rondte te koekeloeren of andere Citroëns ook naar het festijn der festijnen gaan! Ik verheug me er alweer op en kan vast oefenen met dit soort plaatjes: creatieve kiek
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Wie gaan er zondags vanuit omgeving Alkmaar/Hoorn!??
Misschien is samen rijden een leuk idee!?
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Worden de flyers die op de file server staan nog uitgedeeld/onder ruitenwissers gestopt???
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:Worden de flyers die op de file server staan nog uitgedeeld/onder ruitenwissers gestopt???
Xsara_Coupe
blijf je wel van me wissers af
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
citroenc2 schreef:Xsara_Coupe schreef:Worden de flyers die op de file server staan nog uitgedeeld/onder ruitenwissers gestopt???
Xsara_Coupe
OK, dan plakken we wel een sticker.
patje74 schreef:citroenc2 schreef:Xsara_Coupe schreef:Worden de flyers die op de file server staan nog uitgedeeld/onder ruitenwissers gestopt???
Xsara_Coupe
OK, dan plakken we wel een sticker.
welop de ruit dan niet op de lak