Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
FLYING DUCKMAN schreef:Even een foto geupload die wat meer duidelijkheid geeft. Zoals je ziet nog wat sinasappelhuidvorming, of ik het eruit krijg weet ik niet, maar ik vind het er al uitstekend uit zien!
http://www.flyingduckman.com/nocturnenew/nocturnenew40.jpg
http://www.flyingduckman.com/nocturnenew/nocturnenew41.jpg
Ik vrees dat je dat huidje met Commandant of welk polijstpoetsmiddel dan ook niet meer glad krijgt. Daar zul je fijn schuurpapier voor nodig hebben. En dan maar flink nat schuren…
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Wacht in ieder geval een flink aantal dagen, dan is de verf goed uitgehard.
Maar schuren zal het toch worden vrees ik zo…
Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
patje74 schreef:Dat sinasappelhuidje, komt dat omdat de ondergrond dat ook had? Of is dat nieuw? Anders was de verf toch echt te dik denk ik.
Dit is mijn resultaat van vandaag >>> Klik!
Kijk dat is pas een mooi resultaat.
het verbaasd me eigenlijk dat het toch te dik zou kunnen zijn. Ik heb uiteindelijk 3 lagen moeten gebruiken. alleen was het zaterdag nog wel heel erg zonnig en droogde de verf misschien wat te snel.
Wat fijn schuren had ik ook al in mijn gedachten inderdaad. Nog even zien wat ik er mee doe. Het is in principe ook een tijdelijke laklaag. Ik wil het altijd nog wat anders, maar het ziet er in ieder geval al netjes uit, netter dan dat het was…
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Heb je ook owatrol dor de verf gedaan? (misschien staat het wel ergens, ik heb het topic niet helemaal doorgelezen) Maar door owatrol vloeid het lekkerder uit.
Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Heb je in de zon staan verven?
Daar kan lak, zeker als het wat nauwer kijkt dan op de kozijnen thuis, niet zo goed tegen. Kans op blaasjesvorming.
De AMI is trouwens nog niet gepoetst, de lak mag eerst een paar weken goed uitharden. Als het al niet langer wordt (veel leuke evementen binnenkort )
Groet, Rogier
Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
patje74 schreef:Heb je ook owatrol dor de verf gedaan? (misschien staat het wel ergens, ik heb het topic niet helemaal doorgelezen) Maar door owatrol vloeid het lekkerder uit.
jazeker, ongeveer 10% ook. De deurtjes en ander plaatwerk wat ik had gedaan ziet er nog weer wat beter uit.
En er komen inderdaad flink wat evenementen aan, dus ik ga hem gewoon weer opbouwen. Hopenlijk heb ik hem zaterdag klaar om wat foto’s te maken..
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Cellulites…...een echte dame he
Verf doet t beste bij ingeveer 20 graden. Met een beetje owatrol erin vloeit het inderdaad nog mooier uit, maar heeft langer nodig om te drogen.
We hebben de HY bij behoorlijk koud weer geverfd met rollertjes en bouwlampen erop en owatrol er door heen en veel geduld (net zolang met t rollertje op en neer tot het er strak uitziet). Ziet er strak uit, maar welk van de factoren het nou was?