Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Superdave schreef:Wie gaan er zondags vanuit omgeving Alkmaar/Hoorn!??
Misschien is samen rijden een leuk idee!?
ik ga wel, maar ik moet vroeg omdat ik de stand moet opbouwen ( 15 minuten werk denk ik )
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Xsara_Coupe schreef:Worden de flyers die op de file server staan nog uitgedeeld/onder ruitenwissers gestopt???
Xsara_Coupe
het staat je vrij om hem 1000x af te drukken en achter de ruitenwissers te doen.
zijn er nog 5 leuke dames beschikbaar voor het citroen-forum.nl promotie team ?
graag melden bij de voorzitter
erik wijngaarden schreef:
zijn er nog 5 leuke dames beschikbaar voor het citroen-forum.nl promotie team ?
graag melden bij de voorzitter
zal eens fff contact opnemen met die meiden van LUV….......
Alhoewel, of die patty brad nou een promotie is; dan komt het forum wel erg oudbollig over.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
citroen23 schreef:
Alhoewel, of die patty brad nou een promotie is; dan komt het forum wel erg oudbollig over.
Nou heeft Brard wel een opgeleukte voorgevel, maar daar is dan ook alles mee gezegd wat mij betreft.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:citroen23 schreef:
Alhoewel, of die patty brad nou een promotie is; dan komt het forum wel erg oudbollig over.Nou heeft Brard wel een opgeleukte voorgevel, maar daar is dan ook alles mee gezegd wat mij betreft.
Patrick
Bij Brard is niks meer leuk. Het zou voor haar in het algemeen en de mensheid in het bijzonder het best zijn als ze zich zou terugtrekken in de anonimiteit. Gezellig thuis de geraniums verzorgen enzo.
Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
mpostma schreef:Het zou voor haar in het algemeen en de mensheid in het bijzonder het best zijn als ze zich zou terugtrekken in de anonimiteit. Gezellig thuis de geraniums verzorgen enzo.
Precies, zullen we het hierbij houden dan in dit voorpret topic…
Ik denk dan liever aan de welgevormde curves van een echte dame
voorpret foto van Citromobile 2004
Groet, Rogier
Weet iemand of er een stand is van 123ignition en Duckservice Duitsland of Duckservice Roden ?
Enneh, ik heb met m’n stomme kop aangeboden volgende week nachtdiensten te draaien. Resultaat: ik moet in de nacht van vrijdag op zaterdag tot 07:00uur werken. Als iemand een wandelend lijk ziet ben ik dat dus. Ik zou ook wel eens weg kunnen dommelen in een stoel die ik even ‘test’
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Lelijke Eend schreef:Weet iemand of er een stand is van 123ignition en Duckservice Duitsland of Duckservice Roden ?
Volgens mij wel, de laatste keer dat ik in Roden was, zag ik dat ze nog een CX aan het fixen waren. Die mest op Citromobile staan, vertelden ze.
Maar je kan natuurlijk altijd even bellen. Verder kan je 123-ingintion natuurlijk op verschillende plaatsen wel afnemen. Maar ik neem aan dat die wel van de partij zijn.
Ik wil een ontstekinkje (nooit gebruikt) ruilen voor een andere met vacuum
En ik zal ff naar Roden bellen.
:thumbsup
Schijt aan originaliteit.
Albertronics (de fabriakant van de 123 onsteking) staat zekerweten op de beurs.
Ik moet nog een ‘nieuwe’ rechter koplamp hebben voor de CX dus ik kom waarschijnlijk op zondag even kijken met Jeroen28 en de CX
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 105
- BX BX 19 TZI Break
- Xantia V6 Exclusive Automaat
- C5 C5 Tourer - 2.2 HDi 204 PK
- C5 Break 2.0-16V Ligne Prestige
camping om te overnachten
Ik heb deze camping benaderd ze kunnen voor ons een hoekje regelen.
Vrijdag en zaterdag, zondag morgen vertrekken.
Als je ook wild komen moet je zelf even bellen en dan even vermelden dat je bij Tiemersma wild staan. Dan komen we bij elkaar te staan.
standplaats kleine tent € 7,00
per persoon € 2,00
kinderen 2 tot 12 jaar € 1,00
auto € 1,00
standplaats caravan/ bungalowtent € 11,50
Adres Recreatiepark de Krakeling
Woudenbergseweg 17
3707HW Zeist
Nederland
Telefoon 030-6915374
Groetnis fan Roel Tiemersma.
Akkrum. Friesland
http://www.bxclub.nl
http://www.citroenbx.nl
Re: camping om te overnachten
bxtrdturbo schreef:Ik heb deze camping benaderd ze kunnen voor ons een hoekje regelen.
Dit is met name handig voor de mensen die 2 dagen komen en van ver komen OF het gezellig vinden vrijdag- en zaterdagavond wat op een camping rond te hangen. Er hangt sowieso wat volluk van de BX club rond op deze camping (me included).
Totaal aantal Berichten: 114
- Xsara Picasso 1.6i 16v Image
hogervp schreef:Komt er nog een Citromobile-forum-schildje???
Patrick
Gr, Martijn
T(h)ijs schreef:Ik moet nog een ‘nieuwe’ rechter koplamp hebben voor de CX dus ik kom waarschijnlijk op zondag even kijken met Jeroen28 en de CX
dan kan ik de cx eindelijk in het echt zien