prachtig!!!
Zo, ik ben net terug van zee na 2 maanden varen en heb in Frankrijk aardig wat bixjes gespot. bij deze:
Wat wel leuk was, was dat een aantal bemanningsleden bij ons aan boord aardig anti citroen waren. Dus dat leverde altijd commentaar op als ik weer foto’s aan het maken was
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Inderdaad, dat is een ding wat zeker is. Ze mogen dan niet de goedkoopste zijn, service staat voorop en reparaties voeren ze altijd perfect uit!!! Wat mij betreft dan ook niets dan lof voor de firma Hesselink.
xm'metje schreef:Vandaag bij de buren op mijn werk in beilen wel een hele bekende bx gespot nl. DG-DD-22
:photo
sorry voor de kwaliteit inzoomen op de telefoon
Gaaf om ‘m weer eens te zien
Ik heb ‘m trouwens afgelopen zaterdag nog in Gasselternijveen gezien, alwaar ik ‘m met Thijs vd Bles heb voorzien van een zwart dashboard. Ik zal hiervan even een foto-update in mijn TZD-topic zetten.
De nieuwe eigenaar van de DG-DD-22 woont trouwens in Groningen en werkt in Beilen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Geen BX, of toch wel???
Owja, Citron = mijn buurman
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
ZOnet in Schiedam: een Rode BX break , zag er nog goed uit en zakte door de knietjes toen die wegreed (dus nog goede veerbollen )
In Delft: een Groene BX break met LM velgen en morrette koplampen
En op de afrit vd A20 naar de lier stond een witte ACA diane
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
metro2005 schreef:ZOnet in Schiedam: een Rode BX break , zag er nog goed uit en zakte door de knietjes toen die wegreed (dus nog goede veerbollen )
Dat zal de 19TZI Break van Martijn van Gink wel zijn geweest.
BANZER schreef:Geen BX, of toch wel???
Ik kom regelmatig de lettercombinatie ‘BX’ tegen op kentekens van andere Citroëns. Zo is de DS-BX-xx serie bekend, waarbij vooral BX’en en XM’s deze 2 fraaie lettercombinaties hadden.
Vandaag zelfs een C4 gespot met BX in het kenteken, en een C5 met GS in het kenteken…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
XBXG schreef:Zo is de DS-BX-xx serie bekend, waarbij vooral BX’en en XM’s deze 2 fraaie lettercombinaties hadden.
Hmm, mijn buurman heeft een Alfa 156 met deze lettercombinatie. dat is toch wel om jaloers op te worden. De RDW zou eens rekening moeten houden met onze Citrofiele gevoelens.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
En wat denk je. Spot ik zojuist een licht blauwe C3 met BX in het kenteken.
Ik heb overigens ook de pracht BX van Superdave gespot. Foto’s volgen.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Ik ben benieuwd wat het nieuwe kenteken van mijn digit wordt! maar gezien de laatst afgegeven nummers (xx-st-pk) zal het wel geen citro tintje krijgen
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gespot in Hoorn, een hele fraaie BX: Klik hier <== :photo
En die is van “Superdave”. Heb ik hem eindelijk eens gespot, we konden bijna een mini-meeting houden want we stonden niet ver bij elkaar vandaan. Fraaie bekleding heeft deze BX! Ze ziet er erg netjes uit. Chapeau Dave.
Patrick
hogervp schreef:Gespot in Hoorn, een hele fraaie BX: Klik hier <== :photo
En die is van “Superdave”. Heb ik hem eindelijk eens gespot, we konden bijna een mini-meeting houden want we stonden niet ver bij elkaar vandaan. Fraaie bekleding heeft deze BX! Ze ziet er erg netjes uit. Chapeau Dave.Patrick
Eindelijk
Je hebt precies de goeie gepoetsde kant gefotografeerd hoe vond je de (strakke) achterkant?
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Superdave schreef:
Eindelijk
Je hebt precies de goeie gepoetsde kant gefotografeerd hoe vond je de (strakke) achterkant?
In mooie staat, absoluut. Als je volgende keer andersom parkeert dan komt de derrière van de BX ook op het gespot draadje.
Patrick
Vanmiddag op de A27 van Breda naar Utrecht: een BX type 1, lichtblauw, met GT-spoiler, op een auto-ambulance. Dat moet een liefhebber geweest zijn!
Harm schreef:Vanmiddag op de A27 van Breda naar Utrecht: een BX type 1, lichtblauw, met GT-spoiler, op een auto-ambulance.
Dat moet een liefhebber geweest zijn!
Ja….of hij WAS van een liefhebber.