Zaterdag nagevraagd!
Nieuwe radiateur bij RDN kost €200,- (met korting, anders moest ie €250,-)
Vind ik nog erg duur!
Even rondbellen kan geen kwaad en als iemand er ééntje overheeft dan moet ie maar een PBtje sturen met een prijs! Het is nu lente en ik wil toch wel erg graag gaan rijden in m’n CX.
Alleen nog even een uitlaat en een Radiateur en dan zijn we los
Citroen CX2200 Diesel 1979
Triumph TR6 (1972)
radiateur besteld!
Bij RDN voor € 155 exclusief btw
nu alleen nog de uitlaat!!
Triumph TR6 (1972)
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
?? Vanwaar dit prijsverschil? Voor de gein eens bellen met Bogamat of had je dat al gedaan?
Jules Unlimited schreef:radiateur besteld!
Bij RDN voor € 155 exclusief btw
nu alleen nog de uitlaat!!
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
?? Vanwaar dit prijsverschil? Voor de gein eens bellen met Bogamat of had je dat al gedaan?
Nu nog sterker! Kom ik op de sloop zie ik daar een blauwe TRD diesel staan.
Mooi met VIP visgraat interieur en de uitlaat lag gewoon compleet in de auto evenals een radiateur, condensator en aircopomp. Tevens een trekhaak en aandrijfassen en stuurhuis en remschijven(compleet) met remklauwen enz.
Ik heb gewoon heel die auto leeggetrokken
Alleen het zwarte dashboard heb ik laten zitten, omdat die niet helemaal compleet was en mijn grijze dashboard lijkt me ook best mooi i.c.m. de grijs/zwarte visgraat motief.
Misschien dat ik nog terugga voor de elektrische raambeniening voor achterin!
Nu hoop ik dat de radiateur en condensator niet lek zijn anders moet ik deze alsnog nieuw kopen!
Triumph TR6 (1972)
Jules Unlimited schreef:
Nu hoop ik dat de radiateur en condensator niet lek zijn anders moet ik deze alsnog nieuw kopen!
condensator -> condensor?
condensator -> condensor?
Dan kies ik toch voor de laatste
Condensator is voor de stereo (komt wel een keertje)
En Condensor voor de airco die er hopelijk binnenkort inkomt
Triumph TR6 (1972)
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Hartstikke mooi!
Nou weet ik alleen nog niet waarom die radiateur nou in 1 keer een stuk goedkoper was :
Jules Unlimited schreef:?? Vanwaar dit prijsverschil? Voor de gein eens bellen met Bogamat of had je dat al gedaan?
Nu nog sterker! Kom ik op de sloop zie ik daar een blauwe TRD diesel staan.
Mooi met VIP visgraat interieur en de uitlaat lag gewoon compleet in de auto evenals een radiateur, condensator en aircopomp. Tevens een trekhaak en aandrijfassen en stuurhuis en remschijven(compleet) met remklauwen enz.
Ik heb gewoon heel die auto leeggetrokken
Alleen het zwarte dashboard heb ik laten zitten, omdat die niet helemaal compleet was en mijn grijze dashboard lijkt me ook best mooi i.c.m. de grijs/zwarte visgraat motief.
Misschien dat ik nog terugga voor de elektrische raambeniening voor achterin!
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
De radiateur was Zaterdag toen ik achterom langs ging bij RDN €200,- (dit was de prijs die de magazijnman opgaf). Toen heb ik gezegd dat ik er nog even over wilde nadenken.
Belde ik maandag het kantoor en via het kantoor kreeg ik dan een scherpere prijs van 155 euro. (ex BTW)
Dus dan kom je nog op €185,- uit! Scheelt uiteindelijk niet erg veel!
Nu weet ik niet wat ik bij Bogamat kwijt was geweest, maar voorlopig gebruik ik de radiateur van de sloop. Mocht deze niet goed zijn dan kan ik hem alsnog nieuw kopen.
Triumph TR6 (1972)