mssl schreef:McDean schreef:mpostma schreef:PS. Daan, als je de materialen meeneemt kan ik je wellicht helpen op Citromobile.
Ik rij met iemand mee hellaas
@ JDT ... Mio????
Mio=navigatie
tss tomtom kicks ass
Ijs schreef:mssl schreef:McDean schreef:mpostma schreef:PS. Daan, als je de materialen meeneemt kan ik je wellicht helpen op Citromobile.
Ik rij met iemand mee hellaas
@ JDT ... Mio????
Mio=navigatie
tss tomtom kicks ass
Moet je wel een tomtom tot je beschikking hebben
@daan, je hebt een PBtje
Nadat ik dit onderwerp las vond ik het tijd om ook eens een toerenteller in mijn BX te zetten. (deauville ‘92) Ik had een jaeger dash dus kon ik niet even de klok verwisselen voor een toerenteller. Ik heb het dashboard van een 1.6 tgi in de bx geschroefd, kabels gelegd, en alles werkt perfect! Dus waarom een tt van een 1600i het niet zou doen…
Wel viel mij op, dat op het zekeringenbord, die 10-polige stekker inderdaad de 10e miste, maar van die aansluiting kwam geen puls… Ik heb daarom de puls maar van de bobine gehaald. (2e aansluiting)
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
GoofBlikscha schreef:Nadat ik dit onderwerp las vond ik het tijd om ook eens een toerenteller in mijn BX te zetten. (deauville ‘92) Ik had een jaeger dash dus kon ik niet even de klok verwisselen voor een toerenteller. Ik heb het dashboard van een 1.6 tgi in de bx geschroefd, kabels gelegd, en alles werkt perfect! Dus waarom een tt van een 1600i het niet zou doen…
Wel viel mij op, dat op het zekeringenbord, die 10-polige stekker inderdaad de 10e miste, maar van die aansluiting kwam geen puls… Ik heb daarom de puls maar van de bobine gehaald. (2e aansluiting)
Heb je een ouderwetse bobine met verdeelkaf of zo’n exemplaar met 4 uiitgangen zonder verdelerkap?
Met zo’n ouderwetse bobine “zou” het niet moeten kunnen werken, meja, wie zijn wij om dat te beweren als het bij jou gewoon werkt!?
We hebben het ook eens geprobeerd: een TT van een schone gti op een 14 injectie maken. Gaat prima, stationair lopen geeft ie netjes aan. Het probleem kwam pas als je ermee ging rijden, dan liep de motor voor geen meter meer
Harm schreef:We hebben het ook eens geprobeerd: een TT van een schone gti op een 14 injectie maken. Gaat prima, stationair lopen geeft ie netjes aan. Het probleem kwam pas als je ermee ging rijden, dan liep de motor voor geen meter meer
Dit hebben wij ook meegemaakt, met een 1.4 TE uit 1990. Er zat een dash van een gti in, maar de motor liep niet meer na het aansluiten van de tt.
@marten: Ik heb een ouderwetsche bobine, met verdeelkap.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
GoofBlikscha schreef:Harm schreef:We hebben het ook eens geprobeerd: een TT van een schone gti op een 14 injectie maken. Gaat prima, stationair lopen geeft ie netjes aan. Het probleem kwam pas als je ermee ging rijden, dan liep de motor voor geen meter meer
Dit hebben wij ook meegemaakt, met een 1.4 TE uit 1990. Er zat een dash van een gti in, maar de motor liep niet meer na het aansluiten van de tt.
werkt een TT van 19 TZI nou wel of niet
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Jup.
(net nog ff getest)
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
McDean schreef:GoofBlikscha schreef:Harm schreef:We hebben het ook eens geprobeerd: een TT van een schone gti op een 14 injectie maken. Gaat prima, stationair lopen geeft ie netjes aan. Het probleem kwam pas als je ermee ging rijden, dan liep de motor voor geen meter meer
werkt een TT van 19 TZI nou wel of niet
Moet ik het nog duidelijker intikken dan?
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Alcyone schreef:
Moet ik het nog duidelijker intikken dan?
uit jouw verhaal blijkt dat het wel kan maar uit andere lijkt weer niet te kunnen maar ik ga er dus vanuit dat het wel kan
- BX Sport MK2
- AX GT chic
nou uuh.. deze kan op slot…
gister is JDT bij me geweest en ik heb nu een werkende toerenteller in mijn crisis Bx
Mooi
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI