XBXG schreef:-* BX 16 TRI, RL-99-GD, bruine TRI gespot in Amsterdam. Zeldzame Postert-spoiler helaas lelijk bevestigd op de achterklep…
Bruine BX’en zijn sowieso zeldzaam. Deze is al ruim 13 jaar bij de huidige eigenaar.
—> foto 1 :photo
—> foto 2 :photo
Is een imitatie spoiler, toch? zijn ook dikker dan de originele
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Een Postert-spoiler heeft dezelfde vorm als de standaard spoiler van de Sport/GTI/etc, maar gemaakt van een rubber-achtig materiaal. Daarnaast heeft een Postert-spoiler 2 tussenstukjes, zie foto.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Op de a12 rijdende richting Utrecht gespot, een zilvergrijze 16v MK1 of look alike….
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
In Haarlem gespot….een groen-metallic BX TZD-turbo van 1993.
Staat ‘‘toevallig’’ naast de deur.
(Heeft een origineel Citroen schuifkanteldak.)
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Bram schreef:In Haarlem gespot….een groen-metallic BX TZD-turbo van 1993.
Gefeliciteerd Bram! Het is je weer gelukt. Veel genoegelijke kilometers met de diesel. Kom maar met de :photo :photo
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:Gefeliciteerd Bram!
Het is je weer gelukt.
Zeg dat wel…ben er de hele dag mee bezig geweest.
Vanmorgen vroeg met de Xantia van Renz naar Goirle…proefrijden met de BX, terug met de Xantia naar Haarlem….de trein gepakt naar Tilburg…met een rammelbus ruim een half uur rondgetoerd in en rond Goirle….en toen weer terug met de BX naar Haarlem.
Maar ja, je moet er wat voor over hebben.
Sorry….ik ben fftopic
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gisteren een type 1 14E gezien in Hengelo bij steen automaterialen (ik werk er tegenover ). Voor zover ik kon zien geen roest alleen miste een knippelicht, zit er een deuk in de zijkant en op de motorkap. Heeft ook rookglazen achterlichten. En ook nog een mooie kleur, grijs blauw/groen, dat verschil kon ik even niet zien. Kenteken PH-90-FK. Iemand van hier?
My other car is a broomstick.
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
rode bx op de a30 richting ede. ik ging richting amersfoort dus geen idee wat voor type..
Bram schreef:In Haarlem gespot….een groen-metallic BX TZD-turbo van 1993.
En heb je nu nog geen TZD Turbo draadje geopend??
Ik ben wel benieuwd hoor!! Ik hoop zo snel mogelijk foto’s, meer info en rijervaringen te lezen. ‘t is toch wel mijn favo BX, zo’n TZD Turbo!!!
Wat is de kilometerstand?
Heel veel plezier ermee!
Gespot! Rode GTi Automaat in Leeuwarden..iemand van forum ?
Net gespot, een zilvergrijze 16v mk1 rijdend in Zevenhuizen, heb nog seint maar de beste man was te druk in gesprek met zijn ega…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
In Friesland loopt de aanbesteding van het busvervoer. De provincie heeft daarvoor iedere bushalte op de foto gezet, wat soms op de achtergrond leuke details oplevert als je even heel goed kijkt:
Deze kwam ik in het algemene fotobestand van de BBA tegen:
Totaal aantal Berichten: 69
- C6 (2005-2012) 2.2 HDI Exclusive
- C5 Tourer 1.6 HDI VTR
Kwam deze foto tegen op vrtnieuws.net
vr 28/04 - De Servische stuntman Zeljko Bozic springt met zijn wagen van een brug en door een vuurtje. Achteraf werd hij bewusteloos naar het ziekenhuis gebracht.
Pib
Achteraf werd hij bewusteloos naar het ziekenhuis gebracht
Dat zal ‘m leren!
Harm schreef:In Friesland loopt de aanbesteding van het busvervoer. De provincie heeft daarvoor iedere bushalte op de foto gezet, wat soms op de achtergrond leuke details oplevert als je even heel goed kijkt:
Deze kwam ik in het algemene fotobestand van de BBA tegen:
Opvallend hoeveel BX’en (en DS’en) er nog zijn in NL