voge schreef:Maar toch niet te druk voor CitroMobile hoop ik?? Ben trouwens benieuwd of je die Golf nog ergens mag parkeren..
Tot zaterdag!!
De golf maar op de parkeerplaats achter staan Maar misschien kan Nien ander leuk vervoer regelen. Anders heb ik nog wel een grijs prul te leen
I’ll be there!
Zaterdag, met m’n Break of GTi (BX)
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
BANZER schreef:I’ll be there!
Zaterdag, met m’n Break of GTi (BX)
Es kijken of ik je weet te spotten!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Pieter schreef:voge schreef:Maar toch niet te druk voor CitroMobile hoop ik?? Ben trouwens benieuwd of je die Golf nog ergens mag parkeren..
Tot zaterdag!!
Tien straten verder op…....
Pas op heh!
Anders verschijn ik nog stiekem in een C6
Wie zegt dat ik niet in een Citro kom
ALS ik kom..
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
mmm…
de 6e vertrekt het vliegtuig voor mijn “zomervakantie”
ach, Citromobile kan denk ik wel een jaartje gemist worden.
volgend jaar weer een kans
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
hugo schreef:mmm…
de 6e vertrekt het vliegtuig voor mijn “zomervakantie”ach, Citromobile kan denk ik wel een jaartje gemist worden.
volgend jaar weer een kans
Gelukkig hebben we de :photo :photo :photo nog!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Wij (ik en mijn vader) gaan definitief ook! We gaan zondag, en komen met de Xantia. (misschien dat ik hem nog kan overhalen om met de TZI break te gaan, veel leuker )
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Een collega wou ruilen, dus aankomende week dagdienst. Dus niet tot 7:00 werken en dan gelijk door naar Citromobiel, nee, ik mag tussendoor ook nog wat slapen
Schijt aan originaliteit.
wat een luxe…
ik heb vernomen dat het mooi weer wordt
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
klinkt goed inderdaad!!
Ik kom met de Digit.
Op zaterdag én zondag.
Eén dagje is toch veeeeel te weinig. Elk jaar kijk ik weer uit naar het eerste weekend van mei, en dan is 2 dagen eigenlijk nog te weinig…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
:cheer4 ook mijn toddebakje zal zondag weer op de parkeerplaats te zien zijn, meteen even wat bolletjes laten bijvullen bij chypharse (die staan er toch weer?) :kroon
xsara 1.6 16v break
ex- xm tct vsx
Zondag, heb wat schema’s omgegooid en ik ben er met de C5.
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Ik ben er zondag met de Familiale. Ga eerst nog kamperen met de Caravanclub in Friesland. Zijn er nog ideëen om iets af te spreken? Ik zat te denken aan een A4 tje met naam/nickname, forumlogootje en telefoonnummer erop. Bijeen parkeren en reserveren is altijd moeilijk te organiseren. Ach, lol heb ik toch wel.
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”