Ok, doe ik binnenkort wel, heb namelijk voor diezelfde wagen ook een uitlaat nodig, voor het geval de lekke uitlaat niet gefixt kan worden.
ZX1.4i schreef:Ok, doe ik binnenkort wel, heb namelijk voor diezelfde wagen ook een uitlaat nodig, voor het geval de lekke uitlaat niet gefixt kan worden.
Die zullen ze daar ongetwijfeld ook hebben.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Onder voorbehoud van de agenda die ik nog moet checken kom ik ook. Kan ik mooi eindelijk mijn olietemperatuursensor er eens onder schroeven!! En waar nodig een handje toesteken, ook al ben ik geen ervaren sleutelaar (maar wel van goede wil)!!
Komen zeker:
Elmer
Serge
Mark
Xsara_Coupe
Veenomenaal
Sohail
Komen misschien:
Hugo
Marten
ieksEmmu
citroenc2
citroen23
Peteryed
Maat van ZX1.4i met een 405
winnetou
Serge ,
Ik heb nog even nagevraagd aan Jacob van Franse Auto hoe dat zit met de middenbol achter .
Volgens hem moet alleen eventueel de uitlaat losgehaald worden .
Is de klus dan te klaren ? Zoals ik al meldde ik heb wat betreft autotechniek twee linkerhanden meehelpen kan ik natuurlijk wel !
Wat ik wel kan : is zorgen voor lekkere stukjes vlees voor op de bbq .
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën
markV624 schreef:Serge ,
Ik heb nog even nagevraagd aan Jacob van Franse Auto hoe dat zit met de middenbol achter .
Is de klus dan te klaren ? Zoals ik al meldde ik heb wat betreft autotechniek twee linkerhanden meehelpen kan ik natuurlijk wel !
Wat ik wel kan : is zorgen voor lekkere stukjes vlees voor op de bbq .Groet ,
Mark
Als je een beetje op tijd komt, dan moet dat wel lukken lijkt me. Een uitlaat los halen is door de bank genomen niet zo veel werk.
Die lekkere stukjes vlees zijn natuurlijk van harte welkom
Serge ,
Wat is op tijd ?
Ik zit een aantal dagen net voor dat weekend in het buitenland voor mijn werk kom vrijdagavond laat terug .
Met dat vlees moet ik kijken hoe ik dat dan kan regelen .
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën
Als je rond een uurtje of 11 komt, dan moet het wel lukken.
Serge schreef:markV624 schreef:Serge ,
Wat ik wel kan : is zorgen voor lekkere stukjes vlees voor op de bbq .Groet ,
Mark
Als je een beetje op tijd komt, dan moet dat wel lukken lijkt me. Een uitlaat los halen is door de bank genomen niet zo veel werk. (...)
Gewoon afslijpen. Vaak is het nog rotter dan een Eendenchassis uit ‘82 dat altijd buiten heeft gestaan en nog nooit een anti-roestbehandeling heeft gehad.
*Denkt aan z’n eigen uitlaat
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Gewoon afslijpen. Vaak is het nog rotter dan een Eendenchassis uit ‘82 dat altijd buiten heeft gestaan en nog nooit een anti-roestbehandeling heeft gehad.
*Denkt aan z’n eigen uitlaat
Mooi zo, bij deze ben je geronselt om mee te helpen met het fixen van de uitlaat op de Peugeot 405
Prima !
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 825
- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Ff alles in de gaten houden, als het een beetje lukt wil ik wel eens even komen kijken. Ik ken Jacob’s bedrijf in Goningen niet, maar ben wel bekend met het oude bedrijf in ‘t Waar, daar hebben we vaak genoeg een meeting naast gehad, met club Winschoten, was altijd super, even shoppen op de sloperij. Mijn vrouw rijdt nu rond in een AX-je, wat bij Jacob in onderhoud geweest schijnt te zijn, een superautootje!
Ik kom dan overigens NIET BBQ-en, er staan die dag nog wat andere dingen op het programma.
Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.
Komen zeker:
Elmer
Serge
Mark
Xsara_Coupe
Veenomenaal
Sohail
Komen misschien:
Hugo
Marten
ieksEmmu
citroenc2
citroen23
Peteryed
Maat van ZX1.4i met een 405
winnetou
RuudR
Mijn Voltmeter, mijn handen en ik komen ook graag helpen, tenzij dit wegens verplichtingen jegens werkgever of huishouden op dat moment niet mogelijk blijkt. Sleutelvriend komt het team waarschijnlijk ook versterken na toekomstige uitnodiging.
Elektriek is magnifiek, maar van franse tekeningen word ik ziek
Komen zeker:
Elmer
Serge
Mark
Xsara_Coupe
Veenomenaal
Sohail
Komen misschien:
Hugo
Marten
ieksEmmu