erwt schreef:Wat is de vraagprijs als ik vragen mag??
de bx moet € 1250,- kosten. Met de inruil van de ax wil ik er ongeveer € 995,- voor betalen.
Ik wil zeker geen diesel, omdat wij gewoon niet veel rijden. Maar of het een BX wordt weet ik niet. Misschien wordt het ook nog wel een Xantia, want die zijn tegenwoordig ook niet heel duur en rijden ook lekker. En .. heel misschien kan ik de CX 25 TRD Turbo 2 van mn pa wel over kopen .. die doet er toch niets mee ..
Voor deze prijs moet het wel een heeeeel goede bx zijn ...........vind het wel een beetje te duur…......
Als je het vergelijkt met die van mij zit er 600 euro verschil tussen en bijna 70000 km…..........
OK, die van mij had een beetje achterstallig onderhoud, maar dan nog….
Age
BX Chic 1991, 220000+ km DH-DD-62…..verkocht
Verder met een Renault Clio uit 2006
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Ik heb nog een 19 tzi in de aanbieding! ZIe in “Te koop”
650 eurotje meneertje, ken je niet zonder zitten hehehehehe
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Dat aanbod van Bogaard is zo gek nog niet. Een chic heeft iets meer opsmuk, maar dezelfde elektrieke speeltjes en een lichtere motor. De chic was geheel volgens de filisofie van Henry Ford maar in 1 kleur te krijgen, zie het artikeltje eerder in deze draad. Overigens wordt voor de Chic wel vaker relatief stevige prijzen gevraagd, is me opgevallen…
Overigens heeft Bogaard’s BX ook een GTI spoiler, ik zie ‘m staan vanuit het raam van mijn werkplek…
2cvman schreef:erwt schreef:Wat is de vraagprijs als ik vragen mag??
de bx moet € 1250,- kosten. Met de inruil van de ax wil ik er ongeveer € 995,- voor betalen.
Ik wil zeker geen diesel, omdat wij gewoon niet veel rijden. Maar of het een BX wordt weet ik niet. Misschien wordt het ook nog wel een Xantia, want die zijn tegenwoordig ook niet heel duur en rijden ook lekker. En .. heel misschien kan ik de CX 25 TRD Turbo 2 van mn pa wel over kopen .. die doet er toch niets mee ..
Voor deze prijs moet het wel een heeeeel goede bx zijn ...........vind het wel een beetje te duur.........
Ik ook…...rond de 7 a 800 euro is wel zo’n beetje het maximum wat er nog voor een BX gevraagd mag worden .....tenzij het nog een 94’er TZD-turbo break met Airco is… en nog geen 2 ton gereden, maar die is dan uiteraard voor MIJ (als we die nog ergens tegenkomen).
Bram schreef:2cvman schreef:erwt schreef:Wat is de vraagprijs als ik vragen mag??
de bx moet € 1250,- kosten. Met de inruil van de ax wil ik er ongeveer € 995,- voor betalen.
Ik wil zeker geen diesel, omdat wij gewoon niet veel rijden. Maar of het een BX wordt weet ik niet. Misschien wordt het ook nog wel een Xantia, want die zijn tegenwoordig ook niet heel duur en rijden ook lekker. En .. heel misschien kan ik de CX 25 TRD Turbo 2 van mn pa wel over kopen .. die doet er toch niets mee ..
Voor deze prijs moet het wel een heeeeel goede bx zijn ...........vind het wel een beetje te duur.........
Ik ook…...rond de 7 a 800 euro is wel zo’n beetje het maximum wat er nog voor een BX gevraagd mag worden .....tenzij het nog een 94’er TZD-turbo break met Airco is… en nog geen 2 ton gereden, maar die is dan uiteraard voor MIJ (als we die nog ergens tegenkomen).
In de praktijk blijkt dat de laagste prijzen voor de BX alweer achter ons ligt. Langzamerhand worden de prijzen hoger. Naar mijn idee heeft dit er ook mee te maken dat de slechtste BX-en inmiddels op de eeuwige sloopvelden liggen.
Maarre, ik heb ook veel meer dan 800 euro betaald voor mijn BX.
Als je weet dat het een goed onderhouden BX is, dan is 1250 euro niet te veel. Want tel maar uit hoe snel je die 400 a 500 euro aan onderhoud kwijt bent.
Totaal aantal Berichten: 644
Geregistreerd: 07-05-2004
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Mijn BX met 154.000 km koste vorig jaar (3-2003) E 1850,-. Dat was incl. nieuwe bollen, goede banden, nieuwe remblokken, grote beurt, nieuwe koppeling en zag er goed uit.
Je kan wel een 300 EUR BX kopen, maar dan kan je ook niet heel veel verwachten.
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
erwt schreef:die ene chic die ik op het oog heeft, heeft 224.785km gereden. Is dat niet een beetje te veel van het goede, of zijn de BX motors bere sterk?
Toevallig uit Roodeschool??
Jeroen
toniclight schreef:erwt schreef:die ene chic die ik op het oog heeft, heeft 224.785km gereden. Is dat niet een beetje te veel van het goede, of zijn de BX motors bere sterk?
Toevallig uit Roodeschool??Jeroen
nee, harkema
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
ah, die schijnt geen rotzooi te verkopen…..........maar volgens mij staat deze al bijna een jaar te koop, kijk dus goed!!
Age
BX Chic 1991, 220000+ km DH-DD-62…..verkocht
Verder met een Renault Clio uit 2006
erwt schreef:nee, harkema
Aha…..Halbe de Meer zeker
Daar ben ik rond april dit jaar nog langs geweest om mijn 94’er Xantia-TD om te ruilen voor een BX tzd-turbo….die daar toen stond.
Maar de man daar, zei dat een BX meer waard was dan een Xantia ....en dus is het toen Knopper uit Utrecht geworden.
Ik krijg nu alleen hun occasion-lijst niet open op de site.
Ik heb vorig jaar april 1500 euro betaald voor mijn 14 Deauville, die ik kocht met 95.000 op de teller en dat vond ik voor die BX zeker niet teveel.
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville