Thijsvandebles schreef:mpostma schreef:Thijsvandebles schreef:Ja was een geslaagd avondje sleutelen. TZD weeer klaar, en de cannes is ook weer gekeurd. Overgens niet mijn eigen Cannes, is van een collega. Zijn vader heeft die wagen destijds nieuw gekocht. Net een ton gelopen, uber mooi wagentje.
Mooi werk! Ik mag dit weekend mijn huiswerk nog eens overnieuw doen.
Moest je ook in de hoek staan Postma?
Morgen eerst maar eens laten checken of ik mijn huiswerk netjes heb gedaan!
mpostma schreef:Thijsvandebles schreef:mpostma schreef:Thijsvandebles schreef:Ja was een geslaagd avondje sleutelen. TZD weeer klaar, en de cannes is ook weer gekeurd. Overgens niet mijn eigen Cannes, is van een collega. Zijn vader heeft die wagen destijds nieuw gekocht. Net een ton gelopen, uber mooi wagentje.
we zijn benieuwd.
Thijs, hoe is het met de chic?
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:mpostma schreef:Thijsvandebles schreef:mpostma schreef:Thijsvandebles schreef:Ja was een geslaagd avondje sleutelen. TZD weeer klaar, en de cannes is ook weer gekeurd. Overgens niet mijn eigen Cannes, is van een collega. Zijn vader heeft die wagen destijds nieuw gekocht. Net een ton gelopen, uber mooi wagentje.
we zijn benieuwd.
Nog altijd motorloos… Niet zoveel tijd. Maar ach, het is toch niet voor een betalende klant. Hoezo? Kom je binnenkort weer een weekend langs met Hannewijk? Friet-ei alom (joeghei), en even die chic in elkaar schroeven…
Test
Thijsvandebles schreef:stoterstangen90 schreef:mpostma schreef:Thijsvandebles schreef:mpostma schreef:Thijsvandebles schreef:Ja was een geslaagd avondje sleutelen. TZD weeer klaar, en de cannes is ook weer gekeurd. Overgens niet mijn eigen Cannes, is van een collega. Zijn vader heeft die wagen destijds nieuw gekocht. Net een ton gelopen, uber mooi wagentje.
we zijn benieuwd.
Nog altijd motorloos… Niet zoveel tijd. Maar ach, het is toch niet voor een betalende klant. Hoezo? Kom je binnenkort weer een weekend langs met Hannewijk? Friet-ei alom (joeghei), en even die chic in elkaar schroeven…
ik moet eerst nog even een 205 gti klein maken. vanmiddag opgehaald. lang leve de c15
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:ik moet eerst nog even een 205 gti klein maken. vanmiddag opgehaald. lang leve de c15
C15 turbo TC rules….Maarre, binnenkort weekendje plannen dan?
Test
Mag ik mee ?
Schijt aan originaliteit.