Thijsvandebles schreef:XBXG schreef:Van harte Thijs
Wat is een BX toch mooi in Bleu Romantique
Ik zie ‘m snel eens (Citromobile? (hint))
Ha ha, citromobile? ik denk dat ik met de army ga, die is daar ook nog nooit geweest, bovendien is VETAG wel handig als het rete druk is richting CM.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Heu? ‘t Is een grap zeker? Vetag in een BX? Stoer!!!
geen grap… Busdriver hè...
winnetou schreef:Heu? ‘t Is een grap zeker? Vetag in een BX? Stoer!!!
Is zeker geen grap, heb een complete code control box en een transponder van Phillips in mijn BX hangen. Moest daarvoor wel 24 volt hebben….
Maargoed, was ook zo klaar. heb nu 12, 24 en 230 volt in de ARMY.
Test
Thijsvandebles schreef:winnetou schreef:Heu? ‘t Is een grap zeker? Vetag in een BX? Stoer!!!
Is zeker geen grap, heb een complete code control box en een transponder van Phillips in mijn BX hangen. Moest daarvoor wel 24 volt hebben….
Maargoed, was ook zo klaar. heb nu 12, 24 en 230 volt in de ARMY.
En werkt ie ook echt?
haha ja werkt echt stoplichtjes springen zomaar vanuit de verte al op groen
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
Mientje schreef:haha ja werkt echt stoplichtjes springen zomaar vanuit de verte al op groen
wow, dat is echt gaaf!
jebbers schreef:Mientje schreef:haha ja werkt echt stoplichtjes springen zomaar vanuit de verte al op groen
wow, dat is echt gaaf!
Ik heb een bloedhekel aan dat systeem! Regelmatig in Den Bosch sta je op het stoplicht te wachten dat na 3 sec. weer op oranje gaat omdat er zo’n kl$tebus langs moet! En in plaats van dat je daarna weer 1 stapje terug verder gaat in de cyclus moet je weer de hele cyclus afwachten…
mpostma schreef:jebbers schreef:Mientje schreef:haha ja werkt echt stoplichtjes springen zomaar vanuit de verte al op groen
wow, dat is echt gaaf!
Ik heb een bloedhekel aan dat systeem! Regelmatig in Den Bosch sta je op het stoplicht te wachten dat na 3 sec. weer op oranje gaat omdat er zo’n kl$tebus langs moet! En in plaats van dat je daarna weer 1 stapje terug verder gaat in de cyclus moet je weer de hele cyclus afwachten…
Juist, na ingrijpen van een VETAG begint de cyclus weer overnieuw. Sta je op een hoofdbaan, dan ben je vaak als eerste na de bus aan de beurt, sta je op een zijweg, dan is het wachten geblazen…..
Test
Is een mooi systeem voor de mensen die het hebben en een kl*tesysteem voor de mensen die ‘t niet hebben…
Thijsvandebles schreef:mpostma schreef:jebbers schreef:Mientje schreef:haha ja werkt echt stoplichtjes springen zomaar vanuit de verte al op groen
wow, dat is echt gaaf!
Juist, na ingrijpen van een VETAG begint de cyclus weer overnieuw. Sta je op een hoofdbaan, dan ben je vaak als eerste na de bus aan de beurt, sta je op een zijweg, dan is het wachten geblazen…..
Nope… normaal had je in de cyclus bijv. 20 sec. groen gehad, nu krijg je bijv. maar 5 sec. groen door tussenkomst van die bus. Daarna gaat ie verder met de cyclus. Dus je groenperiode is drastisch ingekort en je moet weer een cyclus wachten (ik sta op de hoofdbaan). Zucht….
Ach ik vind ‘t wel een goede zaak dat het OV voorrang krijgt… maar ik werk dan ook bij een busbedrijf