Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Wat een pracht! Het interieur staat er heel netjes bij zo te zien. En weer een C-matic behouden voor het Citrofiele nageslacht! (heb alleen nog nooit in een C-matic gereden…. )
Mocht je wat anders in de verkoop doen dan lezen we het graag op het forum natuurlijk. Veel plezier met de aankoop.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
gs
Bassman schreef:Absoluut toppie GS!
Mmm…waarom heb ik geen ruimte voor een GSA….
Begin steeds sterkere nostalgische gevoelens te krijgen
Als je ruimte gevonden hebt hoor ik het wel , aan een GSA kan ik je wel helpen , er moet er wel 1 weg waarschijnlijk
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Als dat de cottage is moet je mij het even laten weten…...
Gr Martijn
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Martijn de Ruijter schreef:Als dat de cottage is moet je mij het even laten weten…...
Gr Martijn
Dat is dus net diegene die ik eigenlijk niet kwijt wil , of er moet een mooi bedrag voor neergeteld worden. Maar dat zal wel niet het geval zijn.
Prachtige GS ... maar er onder de motorkap ook maar iets moois van (poetsen!).
OT: Veel GS-en gezien bij de Citromobile!
Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Revi schreef:Prachtige GS ... maar er onder de motorkap ook maar iets moois van (poetsen!).
OT: Veel GS-en gezien bij de Citromobile!
Dat was wel de bedoeling om het onder de motorkap het er ook netjes uit te laten zien De motor en bak gaan er toch uit om het te voorzien van nieuwe pakkingen en keeringen dus dat geeft de gelegenheid om het daar eens mooi op te poetsen
Inderdaad stonden er veel GSén op Citromobiel , er ontstaat een grotere liefhebbers kring voor de GS , en terecht want het rijd super
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
citro-power schreef:Inderdaad stonden er veel GSén op Citromobiel , er ontstaat een grotere liefhebbers kring voor de GS , en terecht want het rijd super
Het begint er inderdaad steeds meer op te lijken dat de GS eindelijk de waardering krijgt die ze al tijden verdiende. Zie alleen al eens de GS-aankopen op dit forum van de afgelopen weken.
Voorheen vonden velen het een mooie wagen, iedereen zou er wel een willen maar kopen er nooit eentje. Nu wordt hij werkelijk aangeschaft!
Een bijkomend voordeel is dat ze nu ook niet allemaal naar een enkele liefhebber gaan… (hé citro-power )
Prachtige GS hoor!!!
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
patje74 schreef:citro-power schreef:Inderdaad stonden er veel GSén op Citromobiel , er ontstaat een grotere liefhebbers kring voor de GS , en terecht want het rijd super
Het begint er inderdaad steeds meer op te lijken dat de GS eindelijk de waardering krijgt die ze al tijden verdiende. Zie alleen al eens de GS-aankopen op dit forum van de afgelopen weken.
Voorheen vonden velen het een mooie wagen, iedereen zou er wel een willen maar kopen er nooit eentje. Nu wordt hij werkelijk aangeschaft!Een bijkomend voordeel is dat ze nu ook niet allemaal naar een enkele liefhebber gaan… (hé citro-power )
Ik vond het gewoon zonde dat deze GS in de garage van de vorige eigenaar wegkwijnde en in de toekomst op de sloop belande , of iemand die hem voor onderdelen ging gebruiken.
En natuurlijk leek mij een C-matic ook leuk , en er kon er nog wel 1 bij
Schitterende GS. Beige Opale staat ‘m goed. :thumbsup Ik ben persoonlijk alleen niet zo’n fan van die wieldoppen. Chromen Pallas-doppen vind ik zelf veel mooier. Maar goed wie ben ik dat te bepalen?
La CX, elle est plus qu’une voiture.
Nog Citroën-loos. Op dit moment rijdend in mama’s Renault Mégane RN 1.4 16V (2000, Rouge Cérise). En tout cas, un véhicule français
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
MSL schreef:Schitterende GS. Beige Opale staat ‘m goed. :thumbsup Ik ben persoonlijk alleen niet zo’n fan van die wieldoppen. Chromen Pallas-doppen vind ik zelf veel mooier. Maar goed wie ben ik dat te bepalen?
Ik vind inderdaad deze velgen met doppen ook niet zo mooi. Ik denk er dan ook over om er velgen onder te zetten van het 1e type 1220 Club , met die sleufgaten erin. Staat een stuk beter dan deze dichte velgen Maar over smaak valt niet te twisten.
Chromen Pallas wieldoppen komen er niet op , ik wou hem wel orgineel Club houden.
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Even een update:
Na een tijd er niets aangedaan te hebben heb ik de GS toch maar eens uit de schuur gehaald e er mee aan de slag gegaan.
Het laswerk is klaar , de binnenschermmen achter zie er weer als nieuw uit. Nu de rest nog aanpakken o.a. het subframe achter.
Goed werk, het is echt een schitterende kleur voor een GS
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 751
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Prachtige kleur en interieur! En C-Matic maakt hem af. Stond deze op internet? Ik houd de boel toch aardig in de gaten maar kan hem me niet herinneren
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )
Deze GS is op 1 mei 2006 aangekocht. Is dus alweer 2 jaar geleden
CX 25 GTi 1983
GSA X1 1984
Voorheen:
BX 16 Aut type 1, BX 14 Deauville + Cannes
Xantia HDi, Xsara 19 D, AX 10 E, AX 11 RE