zonde van die wielen en die ruitenwisser…al moet ik heel eerlijk toegeven dat ik hem net na het poetsen(ow wat blinkt ze toch weer mooi) ook rschtop heb gezet. Even die jonkie’s hier uit de straat jennen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Zag ik net op Speurders.nl :
ZEER NETTE CITROEN BX 1.4 CANNES
APK IS NET VERLOPEN.
MOET MET SPOET WEG,,,,,,,MOET MET SPOET WEG,,,,,,,,MOET MET ZEER GROTE SPOET WEEEEG
kilometerstand: 2002400 km.
Kan me dat wel voorstellen ja.
(spoed met een T vergeven we hem maar)
(waar staat nou toch dat gespot op Marktplaats, kan het niet vinden) ops:
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
waar staat nou toch dat gespot op Marktplaats, kan het niet vinden)
ehmm, bij aangeboden?
woutersmits schreef:waar staat nou toch dat gespot op Marktplaats, kan het niet vinden)
ehmm, bij aangeboden?
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Re: Gespot & Gepost (BX) Deel 4 alweer
marx-7, 23maart schreef:Vanmorgen om 7.50 uur zat MarK (deur 63) met zijn chiqje voor me op de beersdalsweg in heerlen. Ik zat in me vrachtwagentje achter je te duwen .....en maar strak rechtuit kijken
Heb nog een fotootje gemaakt met mijn telefoon maar er is iets mis gegaan, wil hem net inladen maar er is blijkbaar niks gebeurt..
Haha, kijk ik weer eens op het forum, ben ik nog gespot ook.. Ik kijk meestal uit naar BXen, niet naar vrachtwagentjes, maar dat is heel goed mogelijk dat je me daar zag, want ik rijdt elke (werk)dag rond 7:50 daaro.
Volgens mij zag ik de lichtgrijze BX van je broer (toch?) laatst ook bij mij thuis voorbij kachelen… (kruising verl.wilhelmina- / koestraat)...
T(h)ijs, 2 april oid schreef:Vandaag gespot in Nuth op het viaduct over de A76, deur63! Ennuh volgende keer wel voor je blijven kijken he
Alweer gespot, toe maar… Waarschijnlijk was ik op weg naar de Makro, lekker goedkoop tanken, haha.. Reed jij voor me in de CX, of kwam je me tegemoet? of reed je over de A76 zelf? want ik *heb* een hele mooie CX gezien toen ik daar reed (maarja, ik weet niet of dat toen was, maand geleden ops: ).
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
deur63 schreef:marx-7, 23maart schreef:Vanmorgen om 7.50 uur zat MarK (deur 63) met zijn chiqje voor me op de beersdalsweg in heerlen. Ik zat in me vrachtwagentje achter je te duwen .....en maar strak rechtuit kijken
Heb nog een fotootje gemaakt met mijn telefoon maar er is iets mis gegaan, wil hem net inladen maar er is blijkbaar niks gebeurt..
Haha, kijk ik weer eens op het forum, ben ik nog gespot ook.. Ik kijk meestal uit naar BXen, niet naar vrachtwagentjes, maar dat is heel goed mogelijk dat je me daar zag, want ik rijdt elke (werk)dag rond 7:50 daaro.
Volgens mij zag ik de lichtgrijze BX van je broer (toch?) laatst ook bij mij thuis voorbij kachelen… (kruising verl.wilhelmina- / koestraat)...
Hey MarK…..tijdje niet gehoord.
Die lichtgrijze bx is de mijne, en ja daar kom ik dagelijks. 2 x zelfs…heen en terug naar Sittard
Maar ik weet zeker dat jij het was, ken je auto en heb je ook al eens gesproken toen in Landgraaf.
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
BANZER schreef:
Haha…..deze Renault heeft wel een leuk interieurtje
Ja, ik ken jouw auto ook, al dacht ik dat de rode van jou was en de grijze (met 3 deauville velgen) van pasqual… Ik moet toch maar eens beter uitkijken dan, want ik heb je pas 1x gezien.
Bevalt de grijze nog?
Bram schreef:Zag ik net op Speurders.nl :
ZEER NETTE CITROEN BX 1.4 CANNES
APK IS NET VERLOPEN.
MOET MET SPOET WEG,,,,,,,MOET MET SPOET WEG,,,,,,,,MOET MET ZEER GROTE SPOET WEEEEG
kilometerstand: 2002400 km.
Kan me dat wel voorstellen ja.
(spoed met een T vergeven we hem maar)
(waar staat nou toch dat gespot op Marktplaats, kan het niet vinden) ops:
Heb ik weer eens een bod op gedaan….
Kan ik hem weer APK klaar maken en hem met Thijs gaan klaarmaken voor verkoop…
Emiel
Vanavond in Bussum gespot (na een bezoekje bij Erik Hannewijk), een mooie blauwe BX 16 TRS automatic type 2 in de zeldzame kleur Bleu Iris —> foto :photo
Foto is van vorig jaar trouwens.
Helaas zitten er nu lelijke wieldoppen op…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Erg mooi kleurtje, de combinatie met het kleurtje van het interieur is opvallend.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:Erg mooi kleurtje, de combinatie met het kleurtje van het interieur is opvallend.
Patrick
Meer foto’s van deze zeldzame BX.
Ik heb in 2004 op het punt gestaan deze RG-84-FX te kopen, maar heb er om de een of andere reden vanaf gezien. Toch blijf ik een zwak houden voor een hele vroege type 2 16TRS automatic.
foto 1
foto 2
foto 3
foto 4
foto 5
foto 6
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX