Toen ik vanochtend er voor de laatste keer een haal met de doek eroverheen ging dacht ik even dat ik op het forum zou planten dat ie nog mooier en nog rooier dan die van Bram…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Toen ik vanochtend er voor de laatste keer een haal met de doek eroverheen ging dacht ik even dat ik op het forum zou planten dat ie nog mooier en nog rooier dan die van Bram…
Als je hem wilt vergelijken zul je naar Woerden moeten rijden, daar staat ie nu ergens.
Offtopic : had trouwens helemaal niet verwacht dat ik hem zo snel al kwijt zou zijn, ik had 2 dagen voor de verkoop nog getankt….dus de man had er nog 2/3 tank benzine bij ook.
Ga je de auto daar de plomp in rijden als je hem niet verkcoht krijgt? Mooie foto’s!
jebbers schreef:Ga je de auto daar de plomp in rijden als je hem niet verkcoht krijgt? Mooie foto’s!
Inderdaad…. bij het zien van de eerste foto’s die je vandaag hebt gemaakt, kwam er maar 1 woord bij me op….. BLUB
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Bram schreef:
Ik ben jaloers op die stoelen van je.
Op de Cifo voorjaarsmeeting heb ik het met een andere AX-clubper ook al over dat interieur gehad. Het lijkt kwa stof en patronen namelijk verdomde veel op het AX GT interieur!
(en AX GT type 2, heeft ‘m zonder die rode biezen)
Laat ik dat nou eigenlijk verdomd lelijke stoelen vinden…die van de GTI kunnen dan wel weer
En inderdaad…als ik haar niet verkocht krijg, wacht ik totdat ik haar weer moet poetsen en dan dump ik haar in de Noord AA
Nee, het was symbolisch bedoeld…de DS had toch als bijnaam de Snoek? nou…en waar komen snoeken vandaan? Juist…
@ Bram, woerden? Shit, daar ben ik vandaag 3x langs gekomen..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ben weer even aan het hobbiën geweest:
nog niet af, daarvoor moet ik eerst nog over een donor setje beschikken…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
smaken verschillen ... maar ik denk niet dat ik het zo mooier vind, de auto lijkt er minder breed door. Hij staat er nu bij alsof hij zich een beetje schaamt ofzo, weet niet precies hoe ik het moet zeggen.
kan ook door de foto zo lijken natuurlijk….
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Wat is er veranderd?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Nee, mistlichten(hoeken) zijn nu meegeschakeld met de dimlichten(midden), Echter moet ik om het compleet te maken de unit’s iets aanpassen zodat ik ook nog mistlampen heb die feller zijn dan mijn dimlichten…
En mooi? tsja, de meeste van jullie weten dat ik meer van de xantia/XM hou he dus vandaar…zelf hoef ik het ook niet mooi te vinden want zien doe ik het toch niet
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
ZX-Cruiser schreef:Heb je dan ook de 21watter mistlamp vervangen voor hetzelfde wattage als het dimlicht?
Voorlopig wel dus als ik het correct heb dan is het nuu 4x 15watt…
Echter, nog steeds wachtend op een donor setje om het goed te doen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
De buitenste fittingen omtoveren zodat er een 21+15watt’s lampje erin past en dubbel te schakelen is zodat het het 15watt spiraaltjebrand als de dimlichten branden en de 21 watt’s spiraal brand als je de mistlichten aanzet…daarbij zal ik het denk ik zo moeten maken dat alleen de grootste stroom loopt. dus dat wanneer ik dimlicht en mistlicht aanheb alleen het 21 watt gedeelte brand….anders wordt het boeltje te zwaar bellast vrees ik…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI