Hallo allemaal,
In België is een BX 19 GT te koop in de extreem zeldzame kleur Vert Cali. De kilometerstand is 185.000 en de wagen heeft niet meer gereden sinds 1995:
Hier is de advertentie te vinden:
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 16 x BX
Als ik eerlijk ben vind ik het niet zo heel vreemd dat die kleur zeldzaam is….
Bovendien Volgens mij mist de auto een stukje plaatwerk, zal wel heel lastig zijn om dat mooi te repareren als je een auto hebt met zo’n zeldzame kleur.
Het is dat ik al een eend heb…
Ik vind die kleur wel mooi!
Schitterende auto eigenlijk, die serie 1!
theiz schreef:Als ik eerlijk ben vind ik het niet zo heel vreemd dat die kleur zeldzaam is….
Bovendien: Volgens mij mist de auto een stukje plaatwerk, zal wel heel lastig zijn om dat mooi te repareren als je een auto hebt met zo’n zeldzame kleur.
Als je de link bekijkt die onder de foto’s stond, had je gelezen dat alle onderdelen erbij worden geleverd…
rocco schreef:Het is dat ik al een eend heb…
Ik vind die kleur wel mooi!
Schitterende auto eigenlijk, die serie 1!
De kleur is dus Vert Cali, en is oorspronkelijk een (zeldzame) CX-kleur.
Prachtige kleur,
magnifiek dashboard en knappe originele lichtmetaal velgen.
Wat voor werk zou er aanzitten?
Kan iemand zien wat die schade inhoudt?
rocco schreef:Prachtige kleur,
magnifiek dashboard en knappe originele lichtmetaal velgen.
Die velgen zijn inderdaad zeer mooi, heb ze zelf ook op m’n GT zitten (vorig jaar gekocht voor €60 via Ebay in Duitsland):
rocco schreef:Wat voor werk zou er aanzitten?
Kan iemand zien wat die schade inhoudt?
In de advertentie staat: nodige onderdelen voor herstelling erbij . Waarschijnlijk heeft de GT een aanrijding gehad aan de voorkant en zijn voorbumper en linker spatscherm te repareren. Waarschijnlijk heeft de eigenaar de onderdelen gedemonteerd om ze op te knappen maar is dat er nooit meer van gekomen en staat de BX daarom al sinds 1995 in een schuur…
Het is maar een theorie.
Nope, geen forum bx jongens , krijg je weer import gezeur mee….
Aparte kleur wel voor een bix, vind het opzich wel een grappig ding
Nico
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Hij mag wel bij mij staan, ik vind wel een plekje.
en in Belgie betaal je NIKS-NOPPES voor een on-ingeschreven auto (alleen de aanschaf en de nieuwe onderdelen natuurlijk )
Dat wilde ik nog toevoegen aan mijn vorige bericht:
Nope, geen forum bx jongens, krijg je weer import gezeur mee…. of rocco moet hem kwijt kunnen
Aparte kleur wel voor een bix, vind het opzich wel een grappig ding
Nico
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
maken we er meteen een sleutel weekend van inclusief kamperen in de tent
WAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!! 1000 euro? grapjassen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
haha
Ik zal eens nadenken!
Het is te hopen dat iemand deze zeldzaamheid nog kan redden. Hij ziet er verder nog erg gaaf uit moet ik zeggen (en ik vind die kleur eigenlijk ook wel heel tof )
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
1000 euro is natuurlijk te belachelijk voor woorden, zeker met die km.st (zou wat anders zijn als hij pas 60.000 of zo op de teller had staan).....maar als hij voor pakweg 1 a 200 euro weg zou kunnen, is het misschien wel iets als Forum-BX.
Misschien dat Rocco de man eens wil wijzen op deze draad ? (als hij internet heeft)....en dat hij een Belgisch kenteken heeft…wil nog niet zeggen dat we hem niet op een aanhanger ergens in NL kunnen stallen en eerst gaan opknappen.
Ik blijf het jammer vinden dat het met de vorig Forum-BX niet lukte.
Ik snap het nederlandse systeem niet zo,
maar ik denk dat een wat jullie met kenteken bedoelen in belgie niet bestaat voor oningeschreven auto’s.
Voor de staat bestaat deze BX namelijk niet.
Mijn eend ook niet.
Niet ingeschreven -> geen kenteken -> geen belastingen, niet toegelaten op de weg.
zucht… is wel een mooi en ding en wat een kleurtje !!! maar ja kan niet alles hebben natuurlijk dus laat ik het maar niet doen…
Roy :cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
zo dacht ik ook…
waarom moet ik weer verliefd zijn op serie 1 BX’en?
Misschien omdat mn eerste autorit in witte een serie 1 19TRD was?