Inbouwen Philips 328 Radio
stiiluss
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 122

Gepost: 05 mei 2006 12:42 AM

Hallo iedereen,

Een tijdje geleden heb ik een ouderwetse radio voor in het 3e dashboard aangeschaft. Echter wat blijkt nu, hij past niet echt. Ondanks dat dit formaat er toch voor geschikt zou moeten zijn.  Sad
Heeft iemand anders ervaringen met deze radio, en hier mischien zelfs foto’s van?
Heb je voor deze radio nog een soort aanpassingsstukje/ andere middenconsole nodig?

En last but not least. Is het mogelijk om enkel het middenstukje (waar de asbak en aansteker en radioruimte in zitten) op zichzelf te verwijderen?
(Ik heb al bij de post “demontage dashboard” gekeken maar kwam er niet echt uit. Surprisedops: )

Met vriendelijke groet, Hielke

Profiel  

gerardeux
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 314

Gepost: 05 mei 2006 04:17 AM
  [ # 1 ]

Hielke.
Op je eerste vraag heb ik helaas geen antwoord. De tweede aktie heb ik nooit gedaan maar ik heb wel een dashboard hier in delen liggen. Aan de achterkant van de console zitten 4 schroefgaatjes ingegoten. je kunt die ook aan de buitenkant als 4 bobbeltjes boven en onder zien. Als je het asbakje eruithaalt kun je ook achterlangs 1 van de 4 kruiskopjes voelen waarmee de console aan het dashboard zit vastgeschroefd.
Demonteren zonder de rest van het dashboard weg te halen zal niet makkelijk zijn. In ieder geval zul je de klokkenwinkel eerst los moeten halen en dan denk ik dat je er met een kruiskop achterlangs wel bijkunt maar het zal op gevoel moeten en een magneet aan een steel in de buurt lijkt me aan te raden. Volg verder alle tips die bij demontage dashboard staan en oh ja als je de klokkenwinkel weer terug schroeft niet te lang doordraaien anders breekt het plastic op de hoekjes af.
Gerard

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook