Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Bassman schreef:Maar even door in dit zelfde topic: gisteren mijn 14 Deauville ‘93 bij de dealer “gebeurt en gekeurd”, no problemo!
Op mijn verzoek hebben ze het koelsysteem maar eens doorgespoeld en de vloeistof vervangen; daarnaast had ik de indruk dat-ie af en toe qua temperatuur aan z’n tax kwam: klopte, thermostaat was niet jofel meer, en dus maar vervangen. Verder startmotor schoongemaakt en gesmeerd omdat die soms bij het starten wat “nahoestte”. Qua keuring geen bemerkingen. Prima toch?
gefiliciteerd!! :fijnsturen
Nou, alles picobello in orde.
Behalve:
Roest op de achterschijven (wat een verrassing )
En, waar ik minder blij mee ben: roest met kraters op de 4 hydrauliekleidingen bij het achtersubframe
Duur grapje maar dan mag hij weer een jaar (of twee jaar, was vandaag door de tweede kamer gekomen geloof ik?)
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Nou, het duurt even, maar dan heb je ook wat; mijn YY-03-NB mag weer een jaar! Alles keurig verholpen en geen adviespunten.
Nu de factuur nog even afwachten….
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Re: Pas op voor de APK bekeuring, nieuwe regels.
Gator schreef:Pas op voor: Apk bekeuring ! ! !
Spee verzesvoudigt aantal APK-boetes 31-3-2006
Het aantal mensen dat een boete krijgt omdat zij de APK-datum hebben overschreden, wordt dit jaar verhoogd tot minstens 400 duizend. Dat betekent een verzesvoudiging ten opzichte van 2005. Dit zei landelijk verkeersofficier Koos Spee gisteravond in de Parksociëteit Marialust, na afloop van een voordracht voor een aantal Apeldoornse ondernemers.De overheid verscherpt dit jaar en volgend jaar door een zogenaamde registervergelijking bij de RDW de controle op de vraag of iemand tijdig zijn APK-1 of APK-2 heeft laten uitvoeren. Het is de bedoeling dat dit controlesysteem volgend jaar waterdicht is: wie dan zijn APK niet tijdig laat uitvoeren, krijgt automatisch een boete van € 75 !
Ze hebben weer een nieuwe geldbron gevonden!
Alles voor de verkeersveiligheid he!
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX