xm'metje schreef:wij zijn morgen in de pallas van de partij en zondag ook ! zouden eerst met de 57’er H(y) van de buurman gaan maar op een of andere manier weigert de startmotor in een keer
parkeer je hem wel op de gris espadon plaatsen
citroenc2 schreef:xm'metje schreef:wij zijn morgen in de pallas van de partij en zondag ook ! zouden eerst met de 57’er H(y) van de buurman gaan maar op een of andere manier weigert de startmotor in een keer
parkeer je hem wel op de gris espadon plaatsen
Zal kijken of ik je kan vinden ,net als op de wintermeet
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Ik heb er zin in
De Digit is volledig gestofzuigd, de ruitensproeier werkt weer, het ziet er allemaal wat schoner uit in de motorruimte, etc etc.
De Digit is er dus klaar voor.
Tot morgen/zondag
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik heb trouwens niet kunnen vinden hoe ik de veemarkthallen op straatnaam in kan stellen in de tom tom… Dan maar op het gevoel er naartoe rijden en wachten totdat ik een Citroën tegenkom…
whoeei, ik kom VANDAAG ook
Er staat me iets bij van satreweg 1-3, of tik even veemarkt Utrecht in bij google onderaan deze pagina
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
XBXG schreef:Ik heb er zin in
De Digit is volledig gestofzuigd, de ruitensproeier werkt weer, het ziet er allemaal wat schoner uit in de motorruimte, etc etc.
De Digit is er dus klaar voor.Tot morgen/zondag
Dat wordt spotten en :photo :photo :photo
Ik heb er zin an!! En nog eens een portie mooi weer.
:whoohoo :susp :cevr :lhm :partytime
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Spotten ga ik zeker wel doen
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Kan vast niet slapen net een klein kind
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Nee, ik wacht tot mijn Slowaaks biertje gezakt is, ik wil zo nog even naar een wasbox rijden…
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Er staat me iets bij van satreweg 1-3, of tik even veemarkt Utrecht in bij google onderaan deze pagina
Op de A27 afslag 30 nemen (Veemarkt, Centrum, De Bilt) en dan de rest van de Citroëns volgen.
Overzichtsplaatje:
Ami 8 Club (1970)
xm'metje schreef:Kan vast niet slapen net een klein kind
Gelukkig Ik ben blijkbaar niet de enige die er zo’n “klein-kind-gevoel” bij krijgt
Al is het de 8e keer dat ik naar CM ga, het blijft het festijn van het jaar vind ik.
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
tot strax!
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
CitroMobile
Het wordt weer een feest! Ik heb alvast een voorproefje gehad, want gisteren hebben we de presentatie voor de CX Club gebouwd. Toen we gisterochtend met de materialen arriveerden kon je nog een rallysprint uitzetten in de hal; ‘s avonds stond het barstensvol.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
tot straks iedereen
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.