Nou, ik heb ook genoeg “mooie wagens” bij hem zien staan die er goed uitzagen op het eerste oog, maar als je beter ging kijken verrot waren op cruciale punten.
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
ik ga mij er ook even mee bemoeien, hij belde mij voor mijn cx trd turbo2 omdat ik die te koop heb staan en dan eerst grote verhalen van wil je ook langskomen want ik heb een klant die exact naar zo’n cx op zoek is. nou wou hij graag dat ik langs kwam om de cx te laten zien op de brug, nou ja zo gezegd zo gedaan . ze hebben haar beken en een beetje afgekraakt ( zou ik ook doen verkooptruc ) en zou hij mij die dag erop terug bellen begon ie haar af te kraken zoals ik nog nooit heb gehoord dat ze niet eens apk waardig was en zou half moeten gespoten worden bla bla bla, zegt ie in een keer wat is je uiterste prijs dan? ik zeg dat is de vraagprijs zelf tot 1000 euro geven en 10.000 vangen, ik zal je wel vertellen dat mijn cx netter is dan sommige daar waar wel 8000 euri opstaat.
nog even dit ik trap niemand de grond in en ik snap best dat zo iemend ook moet verdienen maar dat ,dat op zo;n manier moet :
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Ik vind dit persoonlijk een welles/nietes draadje worden!
En met dit soort draadjes ben ik altijd bang dat het helemaal uit de hand gaat lopen. laten we dat dus maar niet doen!
Ik moet wel zeggen dat timmer alle schijn tegen heeft.
Totaal aantal Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-05-2005
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Ik ken Timmer ook niet, maar het is wel makkelijk roepen van “bij een bevriende garagehouder staat…. die helemaal verrot is” dat is nou eenmaal een CX jongens!!!
Ook vind ik de topicstarter een beetje wazig… een CX van 11.000 euro ok je vrienden hebben dat geregeld, maar ik kan uit eerdere berichten op maken dat je iets zoekt van rond de 6.000 euro en dat je dan nog moet praten met de bank!!!
Over prijzen van auto’s die niet meer worden gemaakt vind ik dat je geen uitspraken kan doen van het is duur of niet. Ik lees nergens wat de voorwaarden waren bij de CX van 11.000 euro…alleen APK of ook een beurt? Een beetje beurt met banden enz loopt behoorlijk in de papieren.
Over iedere garage houder zijn negatieve verhalen te vertellen. Ook over mij, maar dit is echt met modder gooien wat er nu gebeurd!
ik ben voor een slotje
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
ik denk dat dit uit de hand gaat lopen ,ik ben ook voor een slotje
nogmaals ik heb niemand de grond in willen trappen
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Re: Nog even over timmer
PieterT schreef:ik wou nog even aanhaken op garage timmer…
een cx is al jaren een droomauto voor mij, maar was nog niet te betalen (nu wel gnargnar). Een stel goede vrienden van mij hebben toen Timmer gebeld, om mij als verjaardagskado een proefrit in een Cx 25 Prestige te geven. Als 3 arme studenten hadden ze maar 90 euro te besteden. Eerst wou timmer daar niet aan, maar later stelde hij voor die 90 euro de prestige voor 3 uur beschikbaar. Voor mij een fantastisch kado natuurlijk.
Bij terugkomst van de rit lijkt mij dat je een potentiele koper voor je neus hebt staan, dus zal je je van de goede kant laten zien. Maar nee hoor: ik lever de sleutels in, timmer zwaait met de handjes en dan verdwijnt hij in het kantoor… Niet alleen duur, maar ik vond hem ook klant-onvriendelijk. Het liep tegen 5-en dus hij zal wel naar huis willen gaan… waarom zou je dan ook 4 citroen-liefhebbers in je zaak helpen…?Op zijn site staat de prestige nog steeds voor 11.000 euro. Dan krijg je een prestige met butsjes en lakbeschadiging bij de achterlichten, en een moter die ‘rammelt’ bij stationair.
Waarom hij zo duur is weet ik niet, maar hij is inderdaad té duur, en niet echt klant vriendelijk in mijn geval
Het was een mooi gebaar van hem om dit toe te staan, maar een echte citroen dealer zou even na afloop hoe druk het ook is een praatje hebben gemaakt over hoe hij het vond. Het maakt daarbij ook niet uit wie het zijn. Het zou wel eens een rijk studentje kunnen zijn .
Klantvriendelijkheid geldt voor alle dealers. De 1e indruk die je maakt al dealer blijft de mensen vaak goed bij, en kan een reden zijn niet jouw wagen te kopen, maar die van de “buurman”. Indien kijkers netjes te woord worden gestaan, is de kans groot dat ze terug komen. Het is logisch dat indien je oldtimers verkoopt de meeste mensen kijkers zullen zijn vergeleken bij verkoop van nieuwe wagens.
Gr. Arno
try me om half vijf ga ik naar huis!
Klant of niet!
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
René van Maren schreef:try me om half vijf ga ik naar huis!
Klant of niet!
Nu viel er in dit geval niet veel te verdienen, maar wel in de vorm van klantvriendelijkheid. Zodra deze citrofans een auto “zouden” gaan aanschaffen waren ze denk ik naar Timmer gegaan, en nu niet…..
Gr. A
Tja, het blijft moeilijk oordelen,ben het met patje eens dat dit bedrijf niet zomaar een eigen negatief draadje mag krijgen!
Ik denk dat overal wel eens wat misgaat…ik heb ook wel eens een rotbui!
In de discussie valt regelmatig de mening dat Garage T. erg duur is. Dit omdat verschillende CX-en de €10.000,- grens aantikken.
Zelf ben ik van mening dat de prijzen van goede CX-en juist die kant opmoeten. Als je een minder perfecte CX hebt en je wilt hem opknappen en overspuiten, kom je moeiteloos in de buurt van de €10.000,- grens. Echter, voor dat geld rijdt je wel een bijzondere wagen en dat kun je van €40.000,- voor een Audi A4 niet echt zeggen. Om nog maar te zwijgen over de afschrijving.
Ik weet dat €10.000,- voor Citrofielen vanuit hobby-oogpunt negatief uit kan pakken. Echter, het omgekeerde is eveneens mogelijk. De handige Citrofielen krijgen kansen om hun kunde en vaardigheden in te zetten om CX-en te optimaliseren en voor meer geld van de hand te doen. Dat zou de toekomst van de CX ten goede komen. Meer waarde betekent immers meer aandacht en meer opknapmogelijkheden, waardoor er een levendige en gezonde markt kan ontstaan en veel CX-en een welverdiend tweede leven krijgen.
Malafide praktijken zijn uiteraard ook denkbaar. Wat dat betreft dien je je relaties met zorg te kiezen en je CX weloverwogen aan te schaffen. Eigen verantwoordelijkheid dus. De CX-club biedt bijvoorbeeld voldoende mogelijkheden om aankoopkeuringen mogelijk te maken.
Er staan in dit land nog diverse schuren vol met CX-en die op een tweede ronde wachten. Pas als de prijzen inderdaad richting de €10.000,- gaan zullen deze originele hollandse CX-en het straatbeeld weer gaan verrijken. A la DS, zullen we maar zeggen.
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
@moyen-achat
In dit hele draadje komt naar boven dat Timmer te veel vraagt voor zijn CX-en in relatie tot de kwaliteit van de wagens. Iedereen is het er wel over eens dat een tip-top in orde zijnde CX best 10.000,- of meer mag kosten.
Bij Timmer kosten ze dat dan ook, alleen kom ik tot de conclusie dat de ervaringsdeskundigen hierboven niet vinden dat deze wagens tip-top zijn. En die kant moet het natuurlijk niet op.
René van Maren schreef:Tja, het blijft moeilijk oordelen,ben het met patje eens dat dit bedrijf niet zomaar een eigen negatief draadje mag krijgen!
Ik denk dat overal wel eens wat misgaat…ik heb ook wel eens een rotbui!
We hebben toch al een dealer-draadje ?
Kan deze op slot en daar kan men over goede of slechte ervaringen verder praten.
Hier kan men verder gaan :