2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Mijn XM draait!! (Was Mijn XM)
Wunderbar
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 138
Geregistreerd: 17-01-2006

Gepost: 05 mei 2006 08:18 PM
  [ # 16 ]

@ wilem, in 1 keer goed, stond in monster en ben zelf woonachtig in maasdijk

@ Banzer, was dat gewoon een massapunt vanaf de accu naar de carrosserie die jullie verbetert hebben? of zijn de meeste massapunten vanaf de draadbundels slecht gedaan?

Profiel  
 
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 06 mei 2006 12:58 PM
  [ # 17 ]

Op het zijpaneel, tussen het luchtfilter en de koplamp vind je een blok dat op de koets is geschroefd…..Dit soort massa-punten zitten op een aantal plaatsen in de auto en geven behoorlijke problemen.

Er zijn er 3 vrij gemakkelijk te vinden:
- Onder de motorkap op de aangegeven plek
- onder de middenconsole (thv de startblokkeringtoetsenbord)
- In de achterklep, achter het grote stuk plastic aan de binnenkant

En als je er echt niet uitkomt, wil ik wel effe langs Maasdijk rijden. Ik kom zeer regelmatig in het Westland

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  
 
Wunderbar
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 138
Geregistreerd: 17-01-2006

Gepost: 06 mei 2006 11:04 PM
  [ # 18 ]

Ow oke dan ga ik daar even wat aan doen, en dat aanbod houd ik in mijn achterhoofd maar probeer eerst alles zelf, alvast bedankt

Profiel  
 
Wunderbar
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 138
Geregistreerd: 17-01-2006

Gepost: 01 juni 2006 09:47 PM
  [ # 19 ]

Het euvel was dat ik idd geen vonk kreeg, en dat kwam omdat het alarm lag te etteren, dit heb ik nu ff uitgeschakeld en nu loopt ze als een naaimachientje, na wat groen bloed bij te vullen (4 liter Shocked  ) en het ontluchtingsboutje los te draaien, kwam ze nog omhoog ook.

Mijn dag kan al niet meer stuk maar toch nog een paar vragen de XM heeft een paar jaar stil gestaan misschien al met te weinig LHM en nu zat er denk ik een hoop lucht in de leidingen, maar 4 liter bijvullen is toch een hoop denk ik of is dit voor deze omstandigheden wel ‘normaal’?

En nog een vraagje: in hoeverre is een Texalarm origineel? het zit best mooi ingebouwd maar trek het er graag uit.

Kijk ook ff op: http://xmv6.mijnalbums.nl voor foto’s

Profiel  
 
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 02 juni 2006 11:13 PM
  [ # 20 ]

Dat Texalarm is in 9 van de 10 XM’s ingebouwd, waarom weet ik niet…...Ik had in m’n XM V6 (de YP-05-KK) ook van die vage problemen…..Had trouwens ook een Texalarm. De latere XM V6 Automaat had een Gemini alarm en m’n huidige heeft gelukkig geen alarm….

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  
 
Wunderbar
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 138
Geregistreerd: 17-01-2006

Gepost: 03 juni 2006 04:18 PM
  [ # 21 ]

Mijn huidige ook eerdaags niet meer Razz, maar heeft iemand een verklaring voor die 4 liter LHM bijvullen?

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook