Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Simpele Ziel schreef:Wil je dat aub nooit meer doen
CM was erg gezellig, heb een hoop gekletst en een hoop gezien.
Wel vind ik dat ze morgen en de volgende jaren weer wat strakker op de P-plaats mogen letten, er stonden nu wel heel veel saab’s, mercedessen, Opel’s, volkswagens, toyota’s etc. aan de citroën kant… daardoor was er bijna geen plek meer voor mijn BXIk zal zo mijn 100 foto’s uploaden…
dan moet je gewoon op tijd komen.. ik stond vooraan bij de deur met mijn reno bus
Het was erg leuk heb een mooi t-shirt gekocht alleen jammer dat er geen overall was in mijn maat. Ik vond trouwens ook dat er erg veel van het andere soort merk stond geparkeerd toen ik en mijn vader aankwamen reed er een Peugeot 206 voor ons naar binnen.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
En dan nu de :photo :photo :photo
Groeten
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
erik wijngaarden schreef:
dan moet je gewoon op tijd komen.. ik stond vooraan bij de deur met mijn reno bus
Ja, ik had aanhang mee en dat dwong me om later te komen…
Die flyer op jouw bus komt trouwens van mij
Overigens hoor ik net bij het eten dat mijn pa al mijn entree betaald had…nu hebben we dus in totaal 4 kaartjes gekocht terwijl we met zijn 3e zijn geweest
Jammer, want ik had morgen ook best willen gaan maar ik denk dat ik maar oversla, nog een keer 8 euro is me wat te gortig…
Ik heb trouwens ook mijn foto’s klaar…
http://www.flickr.com/photos/43241930@N00/sets/72057594127107582/
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
En dan nu de :photo
EDIT BY SZ: ff links van gemaakt
Zeker bang dat je er nog een keer op stond..? Ik heb ze al kleiner gemaakt. Maar als ze nog te groot zijn moet je er maar weer links van maken (zo blijven we bezig). Ik vond het erg leuk eens wat mensen van hier in levenden lijve te zien.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Pagina is nog steeds redelijk traag, maar dat kan ook bij mijn liggen..
Mochten er meer last van hebben dan hoor ik het wel en verander ik alles weer in links…
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Hé, die gele bak ken ik, staat vaak bij mijn achterburen
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
het was weer onovertroffen. en wil dan ook mijn dankwoord betuigen aan de weergoden die ons eindelijk weer eens goed gezind waren
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Na het zien van de foto’s krijg ik steeds meer zin!! De Xant is gewassen (is niet echt te zien ) het forum schildje ligt klaar, de accu van de camera is vol, Ik kan niet wachten tot morgen!!
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Jaaaaa, vandaag was fantastisch. Ook veel foto’s gemaakt, die moet ik nog even op pc zetten. Die komen nog wel! Een paar bekende gezien, maar overal erg leuke dag gehad.
Totaal aantal Berichten: 3194
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Was ik zo in de ban van die vierdeurs SM ( achter de matchbox doos ) dat ik gewoon de stand van Citroenforum gemist heb . cry
Damed !!! evil
Meten is weten , gissen is missen
Dat verdiend wel een BAN hoor
En we hebben nog wel zo lopen folderen…
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
een leuke dag vandaag geweest! lekker weertje veeeeel dingen om te bekijken en jammer genoeg veeeel te weinig geld om veel van al dat moois ,wat mijn hartje begeert, te kopen! ik heb toch al voorname dingen meegebracht zoals o.a. het 5 delig reparatiehandboeken deel,een instructieboekje van mijn DS 21 i.e. pallas en een set okasie ruitenwisserarmpjes in RVS en nieuwe wissertjes ook in RVS! op de mijne staan momenteel zwarte! morgen nog een setje textar remblokjes en dan kan ik aan de hand van mijn boeken ze zelf vervangen (blijkt niet moeilijk te zijn!)! waar ik me rot naar gezocht heb en niet gevonden heb is: een setje achterlicht afdekruitjes voor een pallas met de buiteneinden in chroom!! zwarte met hele bakken,maar voor een pallas waren er geen. ja in het begin had ik een setje gevonden maar daar was nog meer chroom op verdwenen dan op mijn huidig gemonteerde ruitjes!zelfs chyparse had er geen namaak of originele
Hm…...ik popel eigenlijk om met de TZD-turbo morgen ook nog even langs te komen, maar weet niet zeker of ik er aan toe kom. ops:
Alleen even bij de parkeerplaats om al dat moois te bekijken…moet je dan evengoed ook entree betalen ?
Bram schreef:
Alleen even bij de parkeerplaats om al dat moois te bekijken…moet je dan evengoed ook entree betalen ?
Ja, flauw he, kun je net zo goed naar binnen lopen en bij onze stand even een beker koffie pakken
Al heb ik ook van mensen gehoor dat ze gewoon naar binnen zijn gereden…
Ex BX 16v, Ex AX GTI