blooper1963 schreef:waar ik me rot naar gezocht heb en niet gevonden heb is: een setje achterlicht afdekruitjes voor een pallas met de buiteneinden in chroom!! zwarte met hele bakken,maar voor een pallas waren er geen. ja in het begin had ik een setje gevonden maar daar was nog meer chroom op verdwenen dan op mijn huidig gemonteerde ruitjes!zelfs chyparse had er geen namaak of originele
Oh, die waren er wel meerdere keren zien liggen ........
wel immitatie (orgineel is het helemaal niet te betalen) maar de immitatie zatten op 75E p/st….. wel nieuw uiterraard
deze ds23injection van norev was er gelukkig nog wel daar die op internet nagenoeg niet meer te vinden/uitverkocht is:
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
hogervp schreef:En dan nu de :photo :photo :photo
Groeten
Patrick
Het is je gelukt wat vele video- en fotokamera’s in Parijs niet gelukt is: mij spotten. Leuk zeg. Ik zat in de grijze Pallas ongeveer nummertje 10.
Gerard
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
gerardeux schreef:hogervp schreef:En dan nu de :photo :photo :photo
Groeten
Patrick
Het is je gelukt wat vele video- en fotokamera’s in Parijs niet gelukt is: mij spotten. Leuk zeg. Ik zat in de grijze Pallas ongeveer nummertje 10.
Gerard
Graag gedaan Gerard. Spotten, maar vooral gepot worden is een leuke bezigheid.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik was er ook ! Veel bekenden en andere mensen gezien en een chassis besteld ! Yeahoe ! ! !
Ik was er gezellig met Alex (met 5 x-en) en volgens mij wil die nu ook een Citroën
Ik wil er overigens ook nog een Trax bij hebben, maar eerst m’n Eend af maken.
Ohja, hier staan de foto’s die ik gemaakt heb:
http://lelijkeeend.multiply.com/photos/album/39
Schijt aan originaliteit.
Ik weet nu al dat mijn eerste auto een Lada Niva word, maar de tweede auto (naast de Niva) zal hoe dan ook een automaat moeten worden, omdat mijn vrouw niet kan schakelen. Is er geen eend met jarratelaandrijving of zo? het jeukt wel inderdaad….
edit: met wie heb ik trouwens allemaal handjes geschud?
Alexxxxx schreef:(...) edit: met wie heb ik trouwens allemaal handjes geschud?
Met ca. 3% van iedereen die ik ken en ook op Citromobiel was
Hoor ik daar ook bij?
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Volgens mij heb jij Alex’ hand niet geschud nee. Wel gezien.
Ik heb naar je gezwaaid vanuit de middenberm, en ik heb je dacht ik zelfs op de foto gezet in persoon
Owjah, klopt ja
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 459
- C6 (2005-2012) 2.7 HDI BVA6 Exclusive
Mijn foto´s van zondag:
http://ronalds7000.fotopic.net/c949957.html
Gr. Ronald
C6 2.7 V6 HDI Exclusive, BVA6, 10/2006, 180.000 km, Blue Mauritius Nacre, ORGA 10914CJ
Jinba Ittai Mazda ‘92 Black Miata, 180.000 mijl, ‘04 Mazdaspeed Miata, 42.000 mijl
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia en 3x C5)
http://images.spritmonitor.de/477229_5.png
Nou wij zijn er weer, het was een geweldige dag! ik zal straks mijn foto’s even uploaden, ik heb er een stuk of 70 gemaakt. Het was ook leuk om eens wat gezichten achter de forum nicknames te zien
We hadden wel geluk met het weer! ik heb wel eens anders meegemaakt.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Ik ben net terug, en heb lekker even gegeten thuis.
Ben vandaag met Veenomenaal en Thijs van de Bles naar CM geweest, om 10:00 vertrokken vanaf de carpoolplaats in Steenwijk, om 11:30 betraden we het CM terrein, daar hebben we tot 14:00 lekker rondgekeken en gesnackt, buiten en binen zoveel mogelijk alles bekeken.
Om 14:00 nog even 1,5 uur samen met Thijs de BX-club satnd bemand en daarna zijn we al weer richting huis vertrokken.
Een zonnige, geslaagde dag!
Emiel
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Alexxxxx schreef:Ik weet nu al dat mijn eerste auto een Lada Niva word, maar de tweede auto (naast de Niva) zal hoe dan ook een automaat moeten worden, omdat mijn vrouw niet kan schakelen. Is er geen eend met jarratelaandrijving of zo? het jeukt wel inderdaad….
edit: met wie heb ik trouwens allemaal handjes geschud?
ken je deze al?:
http://forum.ladanivabelgium.be/phpBB2/index.php
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
ik denk dat ik volgende keer toch maar eens ga kijken…
weinig XM’s gezien op de foto’s trouwens…