Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
patje74 schreef:hogervp schreef:patje74 schreef:hogervp schreef:Het wordt tijd dat er in NL een grote brandstofaanbieder gaat komen zoals de hypermarchés in F.
Maar die verkopen ook bocht! {knip}
Nou heb ik in mijn hele leven al heel kilometers in Frankrijk doorgebracht en ook heel wat liters diesel/benzine getankt bij de Hypermarchés. ik heb nog nooit problemen ondervonden.
{knip}Ik ben er ook stellig van overtuigd dat de ene motor er meer vanlaat merken dan de andere.
In dat geval hebben we saampjes gelijk.
Uiteraard Patrick!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Ami Super
mssl schreef:Ik wil iniedergeval graag meedoen met de ‘‘test/vergelijking’’ van euro95.
Esso/Shell Express/Shell/Tinq staan allemaal op mijn lijstje van tankstations waar ik wel tank ! Alleen het vergelijken in actieradius is nogal moeilijk vind ik zelf.Snelwegkilometers/file/stad/rijstijl/etc.
Daarom moeten we ook veel data verzamelen. Moet ik toch een keer de dure merken tanken??
Maar ik heb hier ook gelezen dat je geen V=power diesel in een oudere diesel moet gooien.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Ami Super
mssl schreef:
Dan vergelijk jij het met een pure tank sla olie
En de straat gelijk klagen over de luchtjes???
Patrick
hogervp schreef:Mij zie je niet bij een pomp van de grote jongens: veel te duur (sorry Caroline). Patrick
Kuch, ik tank er zelf ook niet. Wel bij m’n werk trouwens want ik krijg(als enige van alle werknemers ) 5 ct korting bij het essofiliaal. En de eerst volgende goedkope pomp is te ver weg om winst te maken.
Neemt niet weg dat het gezellig zou zijn als er forummers komen tanken
Caroline81 schreef:
Hehe
- Ami Super
Caroline81 schreef:Wel bij m’n werk trouwens want ik krijg(als enige van alle werknemers ) 5 ct korting bij het essofiliaal. En de eerst volgende goedkope pomp is te ver weg om winst te maken.
Da’s een mooi stukkie omrijden voor me: van Hoorn naar Gouda? en weer naar Anna Paulowna. Maar ja voor een meeting en extra tankbeurt doen we het natuurlijk, kan ik er meteen V-power inknallen.
Patrick
@Patrick: die xanti rijdt in ieder geval ook prima op stookolie ops: (kies de juiste smilie maar uit).
Overigens viel me wel op dat ik deze tank beurt(shell express) wel opvallend veel km’s kan maken op 1 tank.
Zolang ik nog niet nog een keer getankt heb(vandaag of morgen moet ik weer ) tot die tijd houdt ik het erop dat het tussen mijn oren zit
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
En je bent niet gewoon vergeten je teller op Nul te zetten?
Caroline81 schreef:En je bent niet gewoon vergeten je teller op Nul te zetten?
Nee, deze ene keer niet…normaal vergeet ik de dagteller en rijdt ik op de gewone teller. al hoeft dat ook niet eens aangezien ik meestal onthoud waar ik ben geweest en voor hoeveel ik heb getankt…
Via routenet.nl reken ik dan nog eens alles na om te kijken of het klopt…
Tsja, koeriersbedrijf he, dan ga je alle km’s na en dubbelchecken
Welke pomp is dat trouwens in Gouda, die ene die in de bocht zit als je gouda binnenkomt? Nee, ,dat is geen shell… het is in de bocht de stad uit zeker
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Op zich heeft gouda meerdere uit/in gangen Die twee bij de A12 afrit horen bij mijn werk en heel soms moet ik ook daar zitten maar verder zit ik altijd bij het winkelcentrum.
Caroline81 schreef:Op zich heeft gouda meerdere uit/in gangen Die twee bij de A12 afrit horen bij mijn werk en heel soms moet ik ook daar zitten maar verder zit ik altijd bij het winkelcentrum.
Die a12 op en af rit heeftf trouwens wel iets stoers…een schans
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Caroline81 schreef:Op zich heeft gouda meerdere uit/in gangen Die twee bij de A12 afrit horen bij mijn werk en heel soms moet ik ook daar zitten maar verder zit ik altijd bij het winkelcentrum.
Die a12 op en af rit heeftf trouwens wel iets stoers…een schans
Als je Gouda komt binnenrijden, zit er wel een leuk lanceerplatform. Woehoe!!!!
Zeker garant voor dukes of hazzard achtige praktijken. Minder leuk als je er niet op rekent Met mijn visa kan ik daar trouwens een stuk harder over heen dan met de bx
maar we dwalen een beetje af geloof ik ops:
Caroline81 schreef:Zeker garant voor dukes of hazzard achtige praktijken. Minder leuk als je er niet op rekent Met mijn visa kan ik daar trouwens een stuk harder over heen dan met de bx
maar we dwalen een beetje af geloof ik ops:
Jaja.. fftopic. nog eentje om het af te leren. ops:
Vroeger had je op de A12 bij Gouda in de richting Den Haag ook leuke lange hobbels vlak voor het aquaduct vlak voor het weefvlak waar de splitsing zit ri. Rotterdam of Den Haag. Helaas hebben ze die weer aardig gladgestreken. Bollenkarren namen die lange hobbels geweldig.
Er zit vlak bij mij ook een leuke: als je vanaf Den Bosch Zuid de Lambooijbrug over de Zuid Willemsvaart oprijdt (vanaf de Vondelstraat) heb je ook wel een mooi punt waar je voorwielen snel loskomen als je te hard gaat.
Ontopic: op Euiro95 met de Toulouse ging dat ook al geweldig. Ongetwijfeld ook op de nieuwe Euro van de Shell
Nou, ik moet on/topic zeuren hier, wil nog wel even doorgaan overbultjes
” Marten, die bedoelde ik dus in Gouda, maar ook op de terugweg merk je die fietstunnel…
Die brug in D/B ken ik ook, heb alleen nog nooit de gelegenheid gehad om een keer goed vaart te maken…
Wil trouwens wel eens in Gouda proberen dat shot van die vliegende Rode 16v na te maken….
On-topic: heb nog niet getankt dus weet nog steeds niet of het daadwerkelijk scheelt…
Ex BX 16v, Ex AX GTI