Totaal aantal Berichten: 913
Geregistreerd: 27-03-2006
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
idee voor volgend jaar:
Alle forum-leden-auto’s bij elkaar, en een apparte pakeerplaats voor andere merken dan Citroën (of Panhard)
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Nouja, zoals ik weet horen de Citroëns naar links te gaan na de ingan(zoals de meeste gelukkig ook deden) en de rest naar rechts(zoals er een aantal niet deden)
Verder is het haast onmogelijk om bij elkaar te staan…
Xantiaclub heeft een poging gedaan maar die kwam ook maar tot 5 auto’s ofzo.
De rede dat het de 2cvérs wel lukt evenals de burton’s en de HY’ers is dat zij in groepjes afgereisd zijn naar CM…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
mpostma schreef:
Aan het eind van de dag nog even met de broers de Reus, Hannewijk en stoterstangs een “friet ei” gescoord bi cafetaria/chinees restaurant de Harmony in Bussum.
Hij was héééérlijk!
D’r staat hier een doos vol in de diepvries
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
Simpele Ziel schreef:De reden dat het de 2cvérs wel lukt evenals de burton’s en de HY’ers is dat zij in groepjes afgereisd zijn naar CM…
Is dat dan een idee voor volgend jaar?
voge schreef:Simpele Ziel schreef:De reden dat het de 2cvérs wel lukt evenals de burton’s en de HY’ers is dat zij in groepjes afgereisd zijn naar CM…
Is dat dan een idee voor volgend jaar?
of vlak voor Utrecht ergens afspreken om in een grote groep naar binnen te komen
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
lijkt me beter, een grote colonne is echt geen feest..
XTR schreef:
of vlak voor Utrecht ergens afspreken om in een grote groep naar binnen te komen
We hebben het met BXNL een keer gedaan tijdens CM2000. Wel eem mooi effect: 2 rijen BXen met de neuzen tov elkaar. Maar ook toen bleek dat colonne rijden een lastige zaak is. En je moet echt vroeg zijn. Dit jaar stond ik met Harm, Gijs en CX-power tegen 10en in de file en toen duurde het al aardig lang om binnen te komen en was de parkeerplaats al snel aan het vollopen.
xm'metje schreef:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZKV8EKLI
he dat ben ik ! welke auto reed jij dan? xantia toevallig?
Haha ja wij reden in een groene xantia.. jullie zaten ineens naast ons tijdens het invoegen, en we kwamen jullie af en toe tegen
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
GoofBlikscha schreef:xm'metje schreef:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZKV8EKLI
he dat ben ik ! welke auto reed jij dan? xantia toevallig?Haha ja wij reden in een groene xantia.. jullie zaten ineens naast ons tijdens het invoegen, en we kwamen jullie af en toe tegen
als ik wist dat jullie het waren hadden we gezwaaid , meestal zijn xantia rijders niet van die zwaaiers, vandaar dat ik ook niet zwaaide ops:
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Enorm geslaagde dag moet ik zeggen. Toen we er naar toe reden, reden we op met een XM 2.1 turbo D en een Multimedia. Best leuk met drie XM-en achter elkaar rijden. Alleen de multimedia ging naar Citromobile. Ik heb er een armsteun verhoger gescoord en een nieuw klepje voor de startblokkering(dank aan de overdreven ijverige verkoper bij Bomhof Epe ).
Had iemand die Visa 14S nog gespot btw? Ding zag er niet echt joepie meer uit maar toch wel zeldzaam.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
ja ikkuh uiteraard. Had wel wat werk nodig om het even zacht uit te drukken
stond ook nog een belgse bonk plamuur, vroeger was ‘t een chrono…
Die chrono was idd wel heel erg En die man moest er geloof ik ook nog een behoorlijke prijs voor hebben…
Eigenlijk kwam die visa cabrio van hem ook niet erg betrouwbaar over… Spuitwerk was wel erg slordig gedaan Zo waren de typeplaatjes niet eens verwijderd voor het spuiten… Die waren gewoon meegespoten. Ook kwamen er onder de bruine lak rode krassen naar boven!
Xsara_Coupe