3 van de 37
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

Ijs zijn BX TZD ( Nieuw blok!! Nu inbouwen.. )
Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 11 mei 2006 02:21 PM
  [ # 31 ]
René van Maren schreef:

één euro

en een bak koffie? Laughing

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 11 mei 2006 02:22 PM
  [ # 32 ]

Ja, en bier, en eten… Very Happy

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 11 mei 2006 02:33 PM
  [ # 33 ]
René van Maren schreef:

Ja, en bier, en eten… Very Happy

Sjee, anders vernaggel je even me topic Surprisedops:  Rolling Eyes

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 11 mei 2006 03:58 PM
  [ # 34 ]

Hij heeft gewoon een nieuwe gekocht Wink

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 11 mei 2006 04:04 PM
  [ # 35 ]
Lelijke Eend schreef:

Hij heeft gewoon een nieuwe gekocht Wink

Dat dacht ik ool te zien Cool

Wink

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 11 mei 2006 04:11 PM
  [ # 36 ]
V2 schreef:

Waarmee heb je ‘m gepoetst? De mijne (ook wit) is nogal ranzig. En ik zit hier echt even enorm te kwijlen. Zelfs zo’n detail als ‘t benzineklepje (uh, dieselklepje, sorry), blinken en glimmen. Nice!

Zit er stiekem toch aan te denken om auto-poetser te worden :whoohoo

Heb hem eerst goed gewassen, daarna 2 lagen commadant 4 (Normaal poets ik een auto niet met commadant, maar dit was even eenmalig om hem voortaan weer in de was te zetten) Daarna MIR Superwas (als ik me niet vergis) en heb auto nog uitgezogen en overal gepoetst, langs deurstijlen, achterklep binnenkant, randen, wielkasten, bumpers, onder motorkap en daarna alle strips en zwarte stukken plastic met een goedje behandeld die het mooi zwart maken.

Heb dan ook heel goed gepoetst, ben zo’n 10 uur bezig geweest.

Profiel  

Mientje
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 130

Gepost: 11 mei 2006 04:17 PM
  [ # 37 ]
René van Maren schreef:

één euro

Ik bied 2 Wink

Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 11 mei 2006 04:22 PM
  [ # 38 ]
Mientje schreef:
René van Maren schreef:

één euro

Ik bied 2 Wink

Poetsmateriaal is al meer, mocht het serieus zijn..PM me dan Smile

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 11 mei 2006 06:23 PM
  [ # 39 ]

Re: Ijs zijn 19 TD

Ijs schreef:
Bram schreef:

Als je er toch geld tegenaan wilt gooien, reserveer dan ongeveer 4 a 5 tientjes voor een nieuwe thermostaat en thermocontact en vernieuw die prefentief !
Ik heb bij de 10 diesels van de afgelopen 15 jaar 4X (en ook bij de huidige Xantia D van Renz) ze moeten vernieuwen.

Voordat je met dit weer voor een verrassing komt te staan. Wink

Dit zijn toch gewoon dingen die ineens kapot kunnen gaan en niet aan slijtage leiden? Het werkt allemaal goed op het moment, het zal ongetwijfeld ooit ene keer komen maar nu vervang ik ze nog.

Oke…..je hoeft me niet te geloven, blijf gewoon doorrijden.
En natuurlijk slijten ze WEL…alles slijt aan een auto, zeker als hij al 13-14 jaar oud is. Rolling Eyes

Zoals ik al zei….ik heb 10 BX’en gehad in 15 jaar, dus weet ik toch wel waar ik het over heb, zou je zeggen. Cool

Profiel  

Robin
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 857

- Xantia 1.9 TD Break
Gepost: 11 mei 2006 06:55 PM
  [ # 40 ]

Toch apart dat het een TD is, mijn ‘90 TD is echt een BX-nix, met zonder achterruitenwisser, CV, en elektrieke ramen.

BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)

"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 11 mei 2006 07:59 PM
  [ # 41 ]

Bram schreef:

En natuurlijk slijten ze WEL…alles slijt aan een auto, zeker als hij al 13-14 jaar oud is. Rolling Eyes

Zoals ik al zei….ik heb 10 BX’en gehad in 15 jaar, dus weet ik toch wel waar ik het over heb, zou je zeggen. Cool

Als je bij een BX van 13 jaar oud preventief zaken wilt vervangen die kunnen slijten, dan kun je hem maar beter helemaal gaan vervangen.

Dit soort dingen zijn goed los op hun werking te testen. Bovendien is de kans groot dat ze al eens vervangen zijn en om het dan weer te vervangen is een beetje de botte bijl methode.

Meja, ik houd je niet tegen natuurlijk Wink

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 11 mei 2006 08:48 PM
  [ # 42 ]

mpostma schreef:

Als je bij een BX van 13 jaar oud preventief zaken wilt vervangen die kunnen slijten, dan kun je hem maar beter helemaal gaan vervangen.

Dit soort dingen zijn goed los op hun werking te testen. Bovendien is de kans groot dat ze al eens vervangen zijn en om het dan weer te vervangen is een beetje de botte bijl methode.

Meja, ik houd je niet tegen natuurlijk Wink

Oh ja…...de *kans* dat ze ooit al eens vervangen zijn ? Rolling Eyes

Als jullie dat risico van een kokende motor (midden in een file of zo) willen lopen, ga vooral je gang….mijn tip aan Ijs was er eentje uit ervaring…..wat jullie er zelf mee doen is jullie zaak. Cool

Daar laat ik het verder maar bij.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 11 mei 2006 08:58 PM
  [ # 43 ]

Marten heeftf in mijn ogen wel gelijk al is zo’n theromcontact wel iets dat echt iedere BX wel een keer gehad heeft,  net als kapotte mistlampen kapotte olie temp sensor etc. Wink

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 11 mei 2006 08:59 PM
  [ # 44 ]
Simpele Ziel schreef:

Marten heeftf in mijn ogen wel gelijk al is zo’n theromcontact wel iets dat echt iedere BX wel een keer gehad heeft,  net als kapotte mistlampen kapotte olie temp sensor etc. Wink

enzovoorts enzovoorts….

Je kan bijna beter vragen wat er aan een 14 jaar oude BX nog niet is vervangen Wink

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 11 mei 2006 09:01 PM
  [ # 45 ]

kapotte mistlampen kapotte olie temp sensor

Oh? Ik heb beide nog nooit meegemaakt…

Eens! in mijn geval zou ik dan bij de TZD de km-tellerkabel vervangen (al 2 keer bij andere bxen gedaan, is ook wel eens nodig).
Als je zo gaat denken moet je alle sensoren, slangen, keerringen, pakkingen en andere ellende preventief vervangen

Profiel  

3 van de 37
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook