Visa door de apk!!!!!
bougie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 87

Gepost: 12 mei 2006 12:45 PM

Onze “nieuwe” Visa is door de apk. Zonder probleemen. Allen even lampen stellen. Toen we haar kochten was de rem niet helemaal lekker maar dat is in een knutseldagje weer helemaal goed gekomen. Geen rem verschil!!!
We hadden de Visa via het forum gekocht en dat is dus erg goed bevallen. En nu lekker rijden.

Lekker in de VISA!!!!!!!!!

http://www.thuisuiteten.eu
Voor elke keuken een passende oplossing
(bougie werkt samen met visapowerrr)

Profiel  

mvbbx
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 534

Gepost: 12 mei 2006 12:51 PM
  [ # 1 ]

Gefeliciteerd :peace Nu ik nog…zucht. Ik geloof dat ik maar een oproepje op het forum plaats voor vrijwilligers die het leuk vinden een visa apk klaar te maken…. Wink

Profiel  

visapowerrr
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 515

- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Gepost: 12 mei 2006 01:20 PM
  [ # 2 ]
mvbbx schreef:

Gefeliciteerd :peace Nu ik nog…zucht. Ik geloof dat ik maar een oproepje op het forum plaats voor vrijwilligers die het leuk vinden een visa apk klaar te maken…. Wink

mmh veel werk te verzetten?

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 12 mei 2006 01:23 PM
  [ # 3 ]

een visa leader nog wel! stond hier in nijmegen ook een een tijdje, een echte afgereden toddebak! jammer.

Profiel  

mvbbx
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 534

Gepost: 12 mei 2006 01:38 PM
  [ # 4 ]

Mwha ik denk dat er aan de remmen eea moet gebeuren voor de apk. Ze remt wel maar er zit een enorme lange slag in dus dat moet sowieso (remvloeisof, ontluchten en eventueel eea reviseren). Dit heb ik nog nooit gedaan dus daar moet ik ff in verdiepen.
Verder heeft ze gewoon aandacht nodig zoals alle vloeisoffen vervangen en dergelijke.
Ook zit er een enorme irritante rammel/dreun in bij een bepaald toerental en ik weet nog niet waar het vandaan komt (denk uitlaat ofzo). En zo zijn er nog wat dingetjes die ik wil doen…

Kortom ze heeft gewoon aandacht nodig voordat ze weer op de weg kan en daar heb ik niet altijd tijd (afstuderen) en zin ( oops ) in…

Op moment staat ze geschorst maar ik wil ze graag weer op de weg hebben want stilstaan vind ik ook niks voor een auto. Dit topic bericht is wel weer een duwtje inde rug D Morgen maar weer eens wat gaan doen…

Profiel  

bougie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 87

Gepost: 12 mei 2006 01:42 PM
  [ # 5 ]

De remmen is de eeste keer veel werk. Maar als je dat een keer gedaan hebt valt het wel mee.  de slag blijft aan de lange kant. zelek als je ook bx of zo rijdt. schrik daar niet van. goed ontluchten en nieuwe remolie kan nooit kwaad. Verder veel succes en voor onderdelen kan je goed naar de velba of bebber gaan (nijmegen). niet naar de brezam.

veel plezier

http://www.thuisuiteten.eu
Voor elke keuken een passende oplossing
(bougie werkt samen met visapowerrr)

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 12 mei 2006 03:16 PM
  [ # 6 ]

voor onderdelen kan je goed naar de velba of bebber gaan (nijmegen). niet naar de brezam.

zeg dat wel! laatst achterremschijven voor de bx bij brezan gehaald! Shocked 60 euro met de korting er al af…..

Profiel  

visapowerrr
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
Gepost: 12 mei 2006 07:02 PM
  [ # 7 ]

Ik heb hier een ruim jaar terug wel vaker een leader zien rijden, zo rondom dukenburg.

Maarja de stad is groot en er tuffen meerdere visa’s in en rondom nijmegen

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 12 mei 2006 08:03 PM
  [ # 8 ]

ja, maar een leader heb ik niet meer gezien..

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 23 mei 2006 07:25 PM
  [ # 9 ]
visapowerrr schreef:

Visa stad van Nederland dan….. Hier zie ik ze nooit meer…alleen in de schuur hier naast het huiss….maar dat is mij eigen.

Test

Profiel  

visapowerrr
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
Gepost: 23 mei 2006 08:51 PM
  [ # 10 ]

Da’s jammer. Er rijdt hier in de buurt zelfs nog een varkensneusje rond. Er rijden er hier sowieso 5 (inclusief de onze)in en rondom de stad rond en waarschjinlijk nog wel 1 of 2 aangezien ik die een tijdje geleden smorgens meerdere malen heb zien rijden.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook