2 van de 2
 < Vorige 1 2

Xsara in de wasstraat
Stefan_Xsara
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 58

Gepost: 12 mei 2006 04:10 PM
  [ # 16 ]
DigiDaan schreef:

Liever wasbox. Is ook milieuvriendelijk enzo. Geen gedoe met vastgeroeste antennes.

Heerlijk overigens, therapeutisch autowassen. Geweldig om die honderden arme muggenlijkjes van de afgelopen week met de hogedruklans op 60 graden te zien verdwijnen van mijn teerbeminde plaatwerk. Pleebosteltje door de velgen en die glimmen weer als nieuw. Nasproeien met glansdroger en dan even met 170 over de snelweg voor het droogeffect Very Happy

Heerlijk om te lezen dat er mensen zijn die precies hetzelfde doen als ik! Very Happy

Maar dan wel zorgen dat je niet hoeft te remmen tijdens de rit, zodat er geen remstof komt Wink

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7778

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 12 mei 2006 04:23 PM
  [ # 17 ]
Stefan_Xsara schreef:
DigiDaan schreef:

Liever wasbox. Is ook milieuvriendelijk enzo. Geen gedoe met vastgeroeste antennes.

Heerlijk overigens, therapeutisch autowassen. Geweldig om die honderden arme muggenlijkjes van de afgelopen week met de hogedruklans op 60 graden te zien verdwijnen van mijn teerbeminde plaatwerk. Pleebosteltje door de velgen en die glimmen weer als nieuw. Nasproeien met glansdroger en dan even met 170 over de snelweg voor het droogeffect Very Happy

Heerlijk om te lezen dat er mensen zijn die precies hetzelfde doen als ik! Very Happy

Maar dan wel zorgen dat je niet hoeft te remmen tijdens de rit, zodat er geen remstof komt Wink

Was ook wel een beetje een teleurstelling dat 5 minuten na ‘t wassen de eerste dikke vliegbeesten alweer te pletter sloegen tegen mijn voorruit. Geeft zo’n prut!

Zo is maar weer bewezen: Speed kills

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6485

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 12 mei 2006 04:49 PM
  [ # 18 ]

De 206 gaat doorgaans gewoon door de flappen-wasstraat van de Anac.
De CX was ik altijd met de hand, die durf ik echt niet door de beer te trekken… Ouwe lak enzo… En het is meteen een goede manier om eventuele beginnende roest op tijd op te sporen…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27893

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 12 mei 2006 10:05 PM
  [ # 19 ]

vandaag ook even met de hand gedaan.

de wasstraat gebruik ik met uitzondering in de winter.
maar dna zit er ook zoveel vuil en zout op dat de borstels amper me lak raken Laughing
wasbox wil ik nog wel eens gebruiken, maar dan sla ik die borstel ook nog wel eens over. dus alleen met hogedruk Smile

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook