metro2005 schreef:Een gemiddelde autoradio zal misschien 2x 45 watt verbruiken ofzo? (als je hem voluit hebt staan)
Nee, veel minder waarschijnlijk, afhankelijk van de impedantie van je speakers en de THD van de eindtrap van je radio bij ‘voluit’.
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
wauw…mooi mooi mooi
je bent trouwens wel toe aan een nieuwe KPH
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:wauw…mooi mooi mooi
je bent trouwens wel toe aan een nieuwe KPH
Commadant attack
moet maar een citro-fo kph’tje hebben
Denk dat ik dat ook maar eens ga doen..even onder de kap alles aanpakken…
Ik hoor net dat je na 5 dagen eindelijk uitepoetst bent…tijd om weer van voor af aan te beginnen en de auto te gaan wassen?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Grappig, in een paar jaar toch een behoorlijk verschil onder de kap vergeleken met mijn TD.
ERG stoer, die ‘double chevron’ op het inlaathuis
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Simpele Ziel schreef:Denk dat ik dat ook maar eens ga doen..even onder de kap alles aanpakken…
Ik hoor net dat je na 5 dagen eindelijk uitepoetst bent…tijd om weer van voor af aan te beginnen en de auto te gaan wassen?
Welke kant heb ik nou nog niet gehad? Juist, onderkant
Gaat dit weekend denk ik even op de brug
WAUW
Hoop dat het bij jou langer schoonblijft dan bij mij.
Ziet er bij mij niet uit momenteel, terwijl ik het nog niet zo lang geleden ook zo blinkend schoon had als bij jou
heeeeeele mooie wagen trouwens! ben jaloers!
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
René van Maren schreef:Hoe is de accu….heb je veel woofers en wafers en versterkers erin?
Std boxen voor, achter een stel philips uit het jaar 0 volgens mij
metro2005 schreef:WAUW
Ziet er bij mij niet uit momenteel, terwijl ik het nog niet zo lang geleden ook zo blinkend schoon had als bij jouheeeeeele mooie wagen trouwens! ben jaloers!
helemaal mee eens…vind het ook niet tof dat mijn auto na 1 dag al weer bruin ziet. garage kan niet want daar staat aan de 1e kant een XM en aan de andere kant een hoop troep, nuttelozen dingen zoals een fiets etc. )
En, ja ik ben ook jaloers
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
metro2005 schreef:WAUW
Ziet er bij mij niet uit momenteel, terwijl ik het nog niet zo lang geleden ook zo blinkend schoon had als bij jouheeeeeele mooie wagen trouwens! ben jaloers!
Danku! , Dat schoonblijven moet wel lukken..
Ha, toch een Opoe bak
Die paar modder druppies op de deuren vind ik zo’n ramp nog niet.
Het is meer het vuil dat aan de auto zelf blijft hangen…ik bereid me ook voor op een zomer vol dode insecten op mijn voorruit
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Errug netjes gepoetst hoor!
Ik was de vorige eigenaar van deze witte BX en in mijn bezit heeft ie er nog nooit zo schoon en wit uit gezien.
Ben ook meer rijder en klusser dan een poetser. Vandaar de electrische raampjes en de CV!
Jan Hendrik
JHD schreef:Errug netjes gepoetst hoor!
Ik was de vorige eigenaar van deze witte BX en in mijn bezit heeft ie er nog nooit zo schoon en wit uit gezien.
Ben ook meer rijder en klusser dan een poetser. Vandaar de electrische raampjes en de CV!
Jan Hendrik
Dag Jan Hendrik, toch maar even aangemeld Morgen gaat “ze” haar eerste lange rit maken, ben benieuwd
V2 schreef:Waarmee heb je ‘m gepoetst? De mijne (ook wit) is nogal ranzig. En ik zit hier echt even enorm te kwijlen. Zelfs zo’n detail als ‘t benzineklepje (uh, dieselklepje, sorry), blinken en glimmen. Nice!
Onder het motto: Foto zegt meer dan 1000 woorden ...
Dat moet wel goed komen met die lange rit! (naar B zeker???)
Die speakers zijn volgens mij de originele speakers nog die in de voorportieren zaten. Echte Philips! 35 watt uit de TD en 60 watt uit de TZD.
Met de accu die er nu in zit kan je die wel even laten spelen, ik geloof dat het een 72 Ah accu is!