Hoi,
Voorheen had ik een golf 3 met een 900watt versterker en 2 grote speakers voor de hoedenplank en een grote woofer.
Na een ongeluk gemaakt te hebben met de golf heb ik de overgestapt gemaakt naar een xsara coupe hdi vtr. model 2 uit 2002 Ja een hele mond vol al die letters…
Nu wil ik de installatie in de xsara bouwen.. In het instructie boekje staan regels, wat je allemaal niet mag doen en dat het moeilijkheden zou kunnen brengen met het ingewikkelde elektrische systeem van de xsara.
Heeft er iemand wat meer ervaring daarmee en waar moet ik op letten bij de installatie. En de standaard radio van de xsara wil ik behouden zo dat de stuurbediening blijft werken. Kan deze radio het aan en hoe moet ik hem nou er uit halen. Iemand van de citroën dealer zij dat ik de pinnen moet gebruiken van een philips radio want was blijkbaar hetzelfde…
Hallo allemaal.
Totaal aantal Berichten: 27893
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
eigenlijk geld in het algemeen dat je geen kabels moet afstrippen en daar een andere draad voor spanning aan moet verbinden.
dan kan het gehele data netwerk verstoord worden, dan dat kan tot rare dingen lijden
pinnen van philips radio zijn idd het zelfde maar als je de origenele radio wil behouden hoef je geen instal te plaatsen dat werkt voor geen meten beter een goede radio kopen en dan een connector die het mogelijk maakt om nog steeds je stuurbediening te gebruiken groeten Lodie
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018