Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
stap ik uit mijn auto bij een heerhugowaardse bouwmarkt om wat pvc pijp te scoren, staat er een man naar me te kijken en zegt: dat zijn dus 3 xm-men. ik kijk, staat hij bij een v6 en er rijdt net nog een andere v6 weg van de parking.
ik raak met hem in gesprek is ie lid van de xm club en actief lid van de xm list op yahoo. citroen-forum kende die ook wel
wel grappig dus.
terwijl we staan te praten doet ie zijn kofferbak open om er wat in te gooien, ligt er een achterdeur binnen paneel in de kofferbak. ik begin te lachen en vraag of ie ff bij mij in de kofferbak wil kijken.. bij mij lag er dus ook een achterdeur binnenpaneel in de kofferbak
ik ben maar een leek,
maar wat is de overeenkomst tussen die XM’s en binnenportierschermen ?
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
dat ie niet op de deur gemonteerd zat maar in de kofferbak lag..
Re: bouwmarkt
erik wijngaarden schreef:stap ik uit mijn auto bij een heerhugowaardse bouwmarkt om wat pvc pijp te scoren, staat er een man naar me te kijken en zegt: dat zijn dus 3 xm-men. ik kijk, staat hij bij een v6 en er rijdt net nog een andere v6 weg van de parking.
ik raak met hem in gesprek is ie lid van de xm club en actief lid van de xm list op yahoo. citroën-forum kende die ook wel
wel grappig dus.
terwijl we staan te praten doet ie zijn kofferbak open om er wat in te gooien, ligt er een achterdeur binnen paneel in de kofferbak. ik begin te lachen en vraag of ie ff bij mij in de kofferbak wil kijken.. bij mij lag er dus ook een achterdeur binnenpaneel in de kofferbak
Deux javoo !!! bij bouwmarkt Hoogeveen staat ook een xm V6 Automaat… De mijne !!! ( gamma ) ops:
elke dag maar weer !!!
Roy :cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl