Ziet er mooi uit!
Eindelijk is die afbladerende bumperstrip, waar ik al 2 jaar mee rond reed vervangen.
en nette deurpanelen voor elektrische ramen. Ik heb een hoop werk voor je over gelaten, zie ik. Staan er nog meer dingen op de planning???
JHD schreef:Staan er nog meer dingen op de planning???
Stuurbekrachtiging ?
One touch knop voor het electrische raam: 1 druk en hij gaat geheel naar beneden, 1 knop en hij gaat geheel omhoog + 2 knopjes voor kleine stukjes
(denk ik, dat zat er nl niet op)
Ziet er erg mooi uit, om je vingers bij af te likken!
Maar ik zie dat je ook nog een ‘jonge’ rijder bent of zie ik dat verkeerd?
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
JHD schreef:One touch knop voor het electrische raam: 1 druk en hij gaat geheel naar beneden, 1 knop en hij gaat geheel omhoog + 2 knopjes voor kleine stukjes
Klopt! Werkt super
Bram schreef:JHD schreef:Staan er nog meer dingen op de planning???
Stuurbekrachtiging ?
Wat staat er op de planning?
- GTi Stuur
- GTi Velgen
- Klein spoilertje voor ruitenwisser, bij hogere snelheid niet helemaal lekker op raam.
- Ruitenwisser zwart spuiten
- Kofferbak plastic rand plaatsen
- Nieuwe rechtervoordeur (deukje..)
- Onder voordeur de versleten zwarte lak opnieuw spuiten, nu zo’n zilvere rand
- Evt korte motorkap..
- R Adal vervangen
- Einddemper vervangen en recht hangen!!
- Bodem tectyleren
- MK2 Spoiler + roosteruitbouw
- Morettes
- Mistlampen
- Bumperlip
Zo iets.. :
Superdave schreef:Ziet er erg mooi uit, om je vingers bij af te likken!
Maar ik zie dat je ook nog een ‘jonge’ rijder bent of zie ik dat verkeerd?
Klopt, ik ben 18
JHD schreef:One touch knop voor het electrische raam: 1 druk en hij gaat geheel naar beneden, 1 knop en hij gaat geheel omhoog + 2 knopjes voor kleine stukjes
Oke…ik snap het nu
(die heb ik ook in mijn BX zitten)
Bram schreef:JHD schreef:One touch knop voor het electrische raam: 1 druk en hij gaat geheel naar beneden, 1 knop en hij gaat geheel omhoog + 2 knopjes voor kleine stukjes
Oke…ik snap het nu
(die heb ik ook in mijn BX zitten)
patser , heb overigens net als in de TZx ook handgrepen op plafon geplaats, nu heb ik 4
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
:klunck
Je BX is echt ontzettend mooi geworden. Daar kan je mee voor de dag komen. Ik zal wat vrienden de foto’s laten zien, ze zullen smullen.
Mooi zwart leer trouwens. Tja, leer is top !
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
hij word leuk erik
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 355
- C3 1.6 e-HDi 90 airdream Selection
Hardstikke mooi Ijs ! Maar geeft ruim gebruik van poetsmiddel op je leer nu niet af op lichte kleding? Het ziet er bijna te glad/glibberig uit..
Ik mis op je verlanglijstje nog airco? Of is dat soms nooit in een BX leverbaar geweest?
Verkocht, helaas schade gereden!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
wizardwilly schreef:
Ik mis op je verlanglijstje nog airco? Of is dat soms nooit in een BX leverbaar geweest?
ZEKERS WEL
stond laatst nog een setje op marktplaats maja ik heb ook al ARKO en over een tijdje ARKEO
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
wizardwilly schreef:Hardstikke mooi Ijs ! Maar geeft ruim gebruik van poetsmiddel op je leer nu niet af op lichte kleding? Het ziet er bijna te glad/glibberig uit..
Het moet nog even een dagje inwerken, maar het geeft niet af..beetje vettig nog maar ik heb hem goed in het leer vet gezet. Hij had wel een beurtje nodig!!
Airco vind ik niet zo nodig, wel leuk uiteraard maar erg veel werk. Wie weet komt het nog, kan nog aan een setje komen voor 50 euro..
nog even een kiekje
McDean schreef:wizardwilly schreef:
ZEKERS WEL
stond laatst nog een setje op marktplaats maja ik heb ook al ARKO en over een tijdje ARKEO
Airco was niet leverbaar in een 14. Al heeft dat zeker 1 iemand niet weerhouden toch een airco te monteren. Hesselink had die eens te koop.
Airco vind ik niet zo nodig, wel leuk uiteraard maar erg veel werk. Wie weet komt het nog, kan nog aan een setje komen voor 50 euro..
Dan begint de pret pas. Als je het voor pakweg minder dan 1000 EUR all in werkend kan krijgen, met alle verrassingen, mag je al heel blij zijn.
mpostma schreef:McDean schreef:wizardwilly schreef:
ZEKERS WEL
Airco was niet leverbaar in een 14. Al heeft dat zeker 1 iemand niet weerhouden toch een airco te monteren. Hesselink had die eens te koop.
Dan begint de pret pas. Als je het voor pakweg minder dan 1000 EUR all in werkend kan krijgen, met alle verrassingen, mag je al heel blij zijn.
1000 euro? Ik wil die uitdaging wel aan, krijg ik dan wat ik verhoud van die 1000 van jou
Ijs schreef:
1000 euro? Ik wil die uitdaging wel aan, krijg ik dan wat ik verhoud van die 1000 van jou
Je komt altijd wel leuke verrassingen tegen. Zeker als je het goed wil doen. Een paar mensen in de BX club hebben zelf een arico ingebouwd en diegenen waarbij de airco het nog steeds goed doet, waren wel meer kwijt dan dat. Ze hadden als begin een sloper met een goed werkende airco. Meja, dan moet de pomp gereviseerd worden (geschikt gemaakt worden voor nieuwerwets koelmiddel), een draadboom die niet goed blijkt te zijn, dus een nieuwe besteld. Vervolgens moeten er meestal wel wat slangen vervangen worden of je loopt tegen een rotte condensor of verdroger aan die uit elkaar valt bij het slopen uit de donor of uit elkaar valt bij het monteren. Dan heb ik het verder nog niet over de uren die je kwijt bent. Natuurlijk had je de carterpan al gewisseld en hoef je geen nieuwe spanner te kopen voor de multieriem (ook erg prijzig)..
Daarna moet de airco nog afgeperst en afgevuld worden. En hopelijk blijft ie daarna dicht (als je investeert in goede spullen wel).
Kortom: onderschat t niet. Al is die 1000 EUR misschien maar een grove schatting. Met een beetje mazzel kan het wellicht wel goedkoper, maar reken er in geen geval op dat je er bent met een tweedehands airco compleet werkend uit een BX.