bandjes, achtevleugel, abs-computer, dynamo bx 1600 tzi, etc
Pasqual
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 251

- Xantia 2.0 16v Exclusive Break
Gepost: 14 mei 2006 06:58 PM

de bix gaat zaterdag 20-5 naar zijn laatste rustplaats (R.I.P.) dus mochten jullie nog iets nodig hebben, is dit de tijd om spijkers met koppen te slaan!!!!!

foto van de kleur:

dus geen “misschien” meer, maar gewoon komen, ik zal jullie financieel niet uitkleden. ik moet er wel nog deze week mee kunnen rijden, dus remmen, stuur en motor kunnen er ( nog ) niet uit.

verzoek aan de moderaters: a.u.b. ff laten staan bij bx, kan er zaterdag weer vanaf. zoniet, dan toch.

ps: hij kan ook in zijn geheel weg, maar niet voor een onbenullig bedrag.
zie ook orgineel topic op “aangeboden”, met dezelfde titel op pagina 2.

groeten Pasqual.

Heb gereden: bx progress 1.6 tzi uit ‘91, een xantia 1.8 uit ‘93.
Rijd nu: Xantia Break 2.0

Profiel  

vortex
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1055

- BX 16V
Gepost: 14 mei 2006 07:02 PM
  [ # 1 ]

MOOIE KLEUR !!!!!  Shocked

liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap Wink

klik op de link voor het hele verslag van de BX 16V

Profiel  

marx-7
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 932

Gepost: 14 mei 2006 07:03 PM
  [ # 2 ]

En we hebben een Twingo :partytime

:schater

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 14 mei 2006 07:48 PM
  [ # 3 ]

Volgende week zaterdag een sleutelmeeting houden aldaar?

heb dus intersse in de cv motor en elec raam mechanisme. en eventueel de spoiler, afhankelijk van de kosten Wink en owja, sleutel/sloten set..

Kun je me daar even de prijzen voor PM-en?

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Robin
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 857

- Xantia 1.9 TD Break
Gepost: 14 mei 2006 08:31 PM
  [ # 4 ]

Is de brandstofmeter-opnemer die van de 52-liter tank, zo ja, doet hij het nog en is hij al vergeven?

BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)

"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm

Profiel  

Pasqual
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 251

- Xantia 2.0 16v Exclusive Break
Gepost: 15 mei 2006 12:18 AM
  [ # 5 ]
Robin schreef:

Is de brandstofmeter-opnemer die van de 52-liter tank, zo ja, doet hij het nog en is hij al vergeven?

je bedoelt de vlotter?

ik meen dat deze een 60 liter tank heeft, maar die is er nog

pm maar

Heb gereden: bx progress 1.6 tzi uit ‘91, een xantia 1.8 uit ‘93.
Rijd nu: Xantia Break 2.0

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 15 mei 2006 03:42 AM
  [ # 6 ]

Ik heb wel interesse in het linker voorraammechaniek. Lijkt me leuk om ff naar Limburg te komen daarvoor (oftewel, ik vind het altijd leuk om te helpen met een sleutelmeeting).  Wink

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 15 mei 2006 03:51 AM
  [ # 7 ]
XBXG schreef:

Ik heb wel interesse in het linker voorraammechaniek. Lijkt me leuk om ff naar Limburg te komen daarvoor (oftewel, ik vind het altijd leuk om te helpen met een sleutelmeeting).  Wink

laat eens horen als je iets afspreekt Wink

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 15 mei 2006 04:02 AM
  [ # 8 ]

Wat is precies de bedoeling, gaat er een sloop-meeting worden gehouden? In dat geval kan dit topic met een topic-naamsverandering open blijven.
Gaat het puur om de verkoop van onderdelen dan kan dat in “aangeboden”. En omdat daar al een topic over bestaat, kan deze dicht.

@Pasqual
Kan je even iets laten horen?

Profiel  

deur63
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2121

- BX Chic
Gepost: 15 mei 2006 11:21 AM
  [ # 9 ]

Re: bandjes, achtevleugel, abs-computer, dynamo bx 1600 tzi,

oeh, bij een sloopmeeting ben ik zeker van de partij! ik volg het topic aandachtig Smile

BX Chic (1991 / 1992) DP-JP-60 - ontschorst, verse APK! - topic
Fiat Grande Punto (2007) 27-TP-XJ - dagelijks vervoer van mijn vriendinnetje
Pontiac Trans Am (1986) foto 1 - foto 2

Check ook eens mijn site!

Profiel  

marx-7
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 932

Gepost: 15 mei 2006 03:39 PM
  [ # 10 ]
patje74 schreef:

Wat is precies de bedoeling, gaat er een sloop-meeting worden gehouden? In dat geval kan dit topic met een topic-naamsverandering open blijven.
Gaat het puur om de verkoop van onderdelen dan kan dat in “aangeboden”. En omdat daar al een topic over bestaat, kan deze dicht.

@Pasqual
Kan je even iets laten horen?

Ik kan wel voor hem antwoorden want…...broer Exclamation

Wat is de bedoeling…...het is in elk geval de bedoeling dat de bx komende zaterdag RIJDEND!! naar de sloop gaat aangezien we geen trailer of iets dergelijks hebben en hij moet de schijn hebben dat ie zeg maar “net niet” door de keuring is gekomen. Hij (Pasqual) wil er nog een paar tientjes voor zien te vangen. Ook de goede onderdelen zullen niet voor niets weggaan, daarvoor is er teveel geld in die bx geduwd.

Daarom is het niet de bedoeling dat we bv met een kaal chassis (zonder bumpers, spatborden ed) over straat gaan rijden.

Ik moet even overlegggen met hem want hij en vriendin gaan zaterdag morgen 20-5 de Twingo halen en ik ben dan bij hun aanwezig zeg rond een uur of 9 ‘a half tien en ga dan zelf nog aan de slag om de complete uitlaat te wisselen. Iedereen is welkom maar alles binnen de normen aub…geen ongeloofelijke puinzooi ervan maken en ons met de brokken laten zitten!

Ik kan zowiezo mensen helpen en materiaal is goeddeels aanwezig of het zou iets specifieks moeten zijn.

Zover ik weet zijn er al een deel onderdelen besproken en zou men even kontact op moeten nemen met hem wat er eventueel nog is.

Ik weet dat S.Z. al het 1 en ander heeft uitgezocht, Tonie uit Roermond had interesse in de adals (en nee tonie we gaan niet zagen Mr. Green ), iemand moest nog wat electrisch uit de deuren hebben.

Ik was van plan de bumpers en spiegels om te zetten maar had daar gisteravond geen zin meer in, dus die zijn er nog en in sublieme (gladde) staat. Dus effe in de kleur spuiten, lijstjes omzetten en je hebt prachtige bumpers en spiegels.

Mocht men interesse hebben in de motor (1.6 TGI) die overigens prima in orde is dan gaan we niet moeilijk doen, dan neem je de hele auto maar mee voor een leuk prijsje, bx is namelijk nog prima rijdbaar.

Maar nogmaals even Pasqual p.m-en

Marc

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 15 mei 2006 03:43 PM
  [ # 11 ]

In dat geval gaat het dus om onderdelen die aangeboden worden. En daar hebben we een bijpassend subforum voor.

We gaan dus weer hier verder >>> klik!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook