ziet er zeker goed uit ! vooral dat leer, begin er bijna van te kwijlen
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Zo, heb wat advies nodig van de medeforummer
(btw, domein van me fotos ligt plat..laadtijd van pagina’s kan behoorlijk zijn)
Ben zelf erg gecharmeerd van de 16v velgen!
Ik heb ook nog OZ superturismo, voor de NIET-orgineel freak…
Je maakt er echt een PRACHT bx van. Mijn complimenten!!!!!
Ik zou voor de 16v velgen gaan. Staat wel mooi onder een witte wagen vind ik!
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
metro2005 schreef:Je maakt er echt een PRACHT bx van. Mijn complimenten!!!!!
Ik zou voor de 16v velgen gaan. Staat wel mooi onder een witte wagen vind ik!
Heh, bedankt! Het vervelende is dat ik al weer een zwarte veeg op de bumper zag ...
Maar over de velgen, moet dus op zoek naar 16v velgen..of GTi velgen en antraciet laten coaten.. Heb nu nog super goeie michelin energy banden onder de auto. Even kijken wat het gaat kosten dan. Eerst maar even naar hegru en chyparse !.
V2 schreef:Ik zit echt met verbazing te kijken naar hoe mooi jouw BX is geweldig gewoon. Geheel geinspireerd heb ik de mijne afgelopen vrijdag gewassen, dat is al een hele verbetering, hij glimt ineens ook nu nog eens met wat van dat was-spul aan de gang ... zucht.
Over de velgen: ik ben zelf enorm fan van TZI-wieldoppen, vind ik heel erg mooi staan. Misschien ook het overwegen waard?
Dan zeg je wat, vind die TZx wieldoppen inderdaad wel mooi maar heb toch liever LM velgen. Vreemd genoeg vind ik de orginele sportvelgen (GTi, 16v etc) toch mooier dan 17” Superturismo’s. Dat je hierdoor geinspireerd raakt doet mij erg goed! Bx loves driving, hates garages maar sommige mensen rijden wat té veel voordat ze er wat aan doen Ben dan ook blij dat er sommige mensen zijn die er wel de tijd, energie en geld in steken!
De velgen die er op komen zullen hoogst waarschijnlijk opnieuw gecoat worden, ik wil het goed hebben voor minder doen we het gewoon niet ! Maar daar zit helaas ook een prijskaartje aan. Geen nood, heb inmiddeld een poetsopdracht
To be continued…
Ben dan ook blij dat er sommige mensen zijn die er wel de tijd, energie en geld in steken!
Zwamneus, je mág er helemaal nog niet in rijden, dus moet je je maar uitleven op poetsen
Harm schreef:Ben dan ook blij dat er sommige mensen zijn die er wel de tijd, energie en geld in steken!
Zwamneus, je mág er helemaal nog niet in rijden, dus moet je je maar uitleven op poetsen
Het is een kwelling om elke ochtend de deur uit te stappen, dan je auto te zien..er langs te lopen en vervolgens naar het bushalte te lopen . Laat staan dat als je met de auto gaat 3 kwartier later uit bed kan
Oh….je hebt wel een BX maar mag er (nog) niet in rijden ?
Wanneer mag je dat dan wel…..heb je je rijbewijs nog niet ?
Echter word het nog als je vrienden inmiddels al wel allemaal een auto hebben…
Gelukkig kan ik nu instappen en wegrijden, iets wat het niet hebben van mijn rijbewijs ook niet kon tegen houden hoor ops:
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Bram schreef:Oh….je hebt wel een BX maar mag er (nog) niet in rijden ?
Wanneer mag je dat dan wel…..heb je je rijbewijs nog niet ?
Rijbewijs nog niet, heb iets van 22 lessen gehad. Moet er nog 10 ongeveer. Had gevraagd of ik kon afrijden voor mijn vakantie (12 juni - 26 juni) en hij zei dat dat wel goed kwam. Dus niet..
En je crosst desondanks al wel het land door ?
Nouja, dat is iets wat je zelf moet weten.
Maarreh, als je je rijbewijs wel hebt, kom je dan eens langs om je BX te showen ? Volgens mij wordt dat dan de meest nette/schone BX die ik ooit gezien heb.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:En je crosst desondanks al wel het land door ?
Maarreh, als je je rijbewijs wel hebt, kom je dan eens langs om je BX te showen ? Volgens mij wordt dat dan de meest nette/schone BX die ik ooit gezien heb.
Je had die van Harm nog niet gezien zeker.
Lelijke Eend schreef:En je crosst desondanks al wel het land door ?
Je denkt toch niet dat ik zelf reed ?!
mpostma schreef:Lelijke Eend schreef:En je crosst desondanks al wel het land door ?
Je had die van Harm nog niet gezien zeker.
Tja, denk je mooie bx te hebben..kom je bij harm..dag aan stront
Ijs schreef:
En dan ben je nog niet eens bij mij geweest
mpostma schreef:Ijs schreef:
En dan ben je nog niet eens bij mij geweest
Binnenkort dus een tourtje ?