9 van de 37
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »

Ijs zijn BX TZD ( Nieuw blok!! Nu inbouwen.. )
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 15 mei 2006 02:33 AM
  [ # 121 ]

Shocked  ziet er zeker goed uit ! vooral dat leer, begin er bijna van te kwijlen Smile

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 15 mei 2006 12:37 PM
  [ # 122 ]

Zo, heb wat advies nodig van de medeforummer Smile

(btw, domein van me fotos ligt plat..laadtijd van pagina’s kan behoorlijk zijn)

Ben zelf erg gecharmeerd van de 16v velgen!

Ik heb ook nog OZ superturismo, voor de NIET-orgineel freak…

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 15 mei 2006 03:10 PM
  [ # 123 ]

Je maakt er echt een PRACHT bx van. Mijn complimenten!!!!!

Ik zou voor de 16v velgen gaan. Staat wel mooi onder een witte wagen vind ik!

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 15 mei 2006 03:33 PM
  [ # 124 ]
metro2005 schreef:

Je maakt er echt een PRACHT bx van. Mijn complimenten!!!!!

Ik zou voor de 16v velgen gaan. Staat wel mooi onder een witte wagen vind ik!

Heh, bedankt!  Laughing  Het vervelende is dat ik al weer een zwarte veeg op de bumper zag   Rolling Eyes  ...

Maar over de velgen, moet dus op zoek naar 16v velgen..of GTi velgen en antraciet laten coaten..  Idea  Heb nu nog super goeie michelin energy banden onder de auto. Even kijken wat het gaat kosten dan. Eerst maar even naar hegru en chyparse !.

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 15 mei 2006 05:18 PM
  [ # 125 ]
V2 schreef:

Ik zit echt met verbazing te kijken naar hoe mooi jouw BX is Very Happy geweldig gewoon. Geheel geinspireerd heb ik de mijne afgelopen vrijdag gewassen, dat is al een hele verbetering, hij glimt ineens ook Razz nu nog eens met wat van dat was-spul aan de gang ... zucht.
Over de velgen: ik ben zelf enorm fan van TZI-wieldoppen, vind ik heel erg mooi staan. Misschien ook het overwegen waard?

Dan zeg je wat, vind die TZx wieldoppen inderdaad wel mooi maar heb toch liever LM velgen. Vreemd genoeg vind ik de orginele sportvelgen (GTi, 16v etc) toch mooier dan 17” Superturismo’s. Dat je hierdoor geinspireerd raakt doet mij erg goed! Bx loves driving, hates garages maar sommige mensen rijden wat té veel voordat ze er wat aan doen Rolling Eyes Ben dan ook blij dat er sommige mensen zijn die er wel de tijd, energie en geld in steken!  Very Happy

De velgen die er op komen zullen hoogst waarschijnlijk opnieuw gecoat worden, ik wil het goed hebben voor minder doen we het gewoon niet !  Cool Maar daar zit helaas ook een prijskaartje aan. Geen nood, heb inmiddeld een poetsopdracht Very Happy Very Happy

To be continued…

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 15 mei 2006 06:25 PM
  [ # 126 ]

Ben dan ook blij dat er sommige mensen zijn die er wel de tijd, energie en geld in steken!

Zwamneus, je mág er helemaal nog niet in rijden, dus moet je je maar uitleven op poetsen Wink

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 15 mei 2006 06:30 PM
  [ # 127 ]
Harm schreef:

Ben dan ook blij dat er sommige mensen zijn die er wel de tijd, energie en geld in steken!

Zwamneus, je mág er helemaal nog niet in rijden, dus moet je je maar uitleven op poetsen Wink

Het is een kwelling om elke ochtend de deur uit te stappen, dan je auto te zien..er langs te lopen en vervolgens naar het bushalte te lopen Crying or Very sad . Laat staan dat als je met de auto gaat 3 kwartier later uit bed kan Confused

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 15 mei 2006 07:40 PM
  [ # 128 ]

Oh….je hebt wel een BX maar mag er (nog) niet in rijden ?

Wanneer mag je dat dan wel…..heb je je rijbewijs nog niet ?

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 15 mei 2006 07:40 PM
  [ # 129 ]

Echter word het nog als je vrienden inmiddels al wel allemaal een auto hebben… Sad

Gelukkig kan ik nu instappen en wegrijden, iets wat het niet hebben van mijn rijbewijs ook niet kon tegen houden hoor Razz Surprisedops:

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 15 mei 2006 09:17 PM
  [ # 130 ]
Bram schreef:

Oh….je hebt wel een BX maar mag er (nog) niet in rijden ?

Wanneer mag je dat dan wel…..heb je je rijbewijs nog niet ?

Rijbewijs nog niet, heb iets van 22 lessen gehad. Moet er nog 10 ongeveer. Had gevraagd of ik kon afrijden voor mijn vakantie (12 juni - 26 juni) en hij zei dat dat wel goed kwam. Dus niet.. Evil or Very Mad

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 15 mei 2006 09:23 PM
  [ # 131 ]

En je crosst desondanks al wel het land door ?

Nouja, dat is iets wat je zelf moet weten.

Maarreh, als je je rijbewijs wel hebt, kom je dan eens langs om je BX te showen ? Volgens mij wordt dat dan de meest nette/schone BX die ik ooit gezien heb.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 15 mei 2006 09:24 PM
  [ # 132 ]
Lelijke Eend schreef:

Maarreh, als je je rijbewijs wel hebt, kom je dan eens langs om je BX te showen ? Volgens mij wordt dat dan de meest nette/schone BX die ik ooit gezien heb.

Je had die van Harm nog niet gezien zeker.

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 15 mei 2006 09:26 PM
  [ # 133 ]
Lelijke Eend schreef:

Je denkt toch niet dat ik zelf reed ?!

mpostma schreef:
Lelijke Eend schreef:

Je had die van Harm nog niet gezien zeker.

Tja, denk je mooie bx te hebben..kom je bij harm..dag aan stront Laughing

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 15 mei 2006 09:28 PM
  [ # 134 ]
Ijs schreef:

En dan ben je nog niet eens bij mij geweest Wink

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 15 mei 2006 09:29 PM
  [ # 135 ]
mpostma schreef:
Ijs schreef:

En dan ben je nog niet eens bij mij geweest Wink

Binnenkort dus een tourtje Wink?

Profiel  

9 van de 37
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren