In plaats van de gebruikelijke 1daagse cifo meetingen, wil ik voor deze zomer een ander voorstel doen.
Namelijk de CI-Fo-Weekeind-Midden-In-Het-Bos-Midden-In-Het-Land-Camping-Meeting. Of kortweg CFWMIHBMIHLCM. Mensen die de ene dag niet kunnen komen, komen dan lekker de andere dag en mensen die wel zin hebben om een weekeindje met mede-citrofielen op een stukkie gras en een tentje van de dames en de zon te genieten, maken er fijn een minivakantietje van. Ook leuk voor de kinderen! Dan kun je nog eens uitgebreid een babbel maken en een neut drinken, zonder dat je rekening hoeft te houden met het feit dat je straks nog weer naar de andere kant van het land moet. En laten we wel wezen; ‘s avonds onder het genot van wat ontsmettend vocht, komen toch altijd de beste verhalen los! Zeker als je ergens midden in de bossen zit waar je dametje naast de tent ligt te ronken en op de achtergrond een half zwijn aan het spit zich aan het opmaken is om verschalkt te worden! Wat wil een mens nog meer?!
Mijn idee is, om het ergens tussen midden juni en begin juli te houden, maar ik wil eerst eens peilen of er animo is voor een meerdaagse forum ontmoeting.
Dus, wie heeft er zin in 2 dagen ci-fo, dametjes, gebraden 2/4 voeters, zon, naaldbomen, tenten, gezelligheid (al dan niet gebotteld) en stoere kampvuur verhalen?
Animal triste post coitum
lijkt me gezellig ! in drenthe heb je veel bossen en of boeren campings
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Na je voorstel te hebben gelezen, krijg ik al trek!
Dit soort dingen (evenals het Shermertreffen enhet Lindetreffen) zijn perfecte gelegenheden om de HY uit te testen.
OK, ik ga weer aan de slag!
Edit; Drenthe? Ik ben volmondig voorstander!
Op zich lijkt het me heel gezellig ! Echter, het lijkt er op dat ik het de komende tijd vrij druk ga hebben.
Schijt aan originaliteit.
Re: Voorstel Ci-Fo zomermeeting:
Serge schreef:
Dus, wie heeft er zin in 2 dagen ci-fo, dametjes, gebraden 2/4 voeters, zon, naaldbomen, tenten, gezelligheid (al dan niet gebotteld) en stoere kampvuur verhalen?
Mogen het ook mannetjes zijn??
Of zijn de Cifo-dames niet welkom?
Ben niet bepaald lesbisch zeg maar…
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
Ik heb het vermoeden dat ie met dametjes de Citroëns bedoeld, dus in dat geval mag je niet komen
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Ik heb het vermoeden dat ie met dametjes de Citroëns bedoeld, dus in dat geval mag je niet komen
Verdomd aardig weer….
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
Solly, jij mag wel komen, zolang je maar niet met dat golfslagbad komt…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Re: Voorstel Ci-Fo zomermeeting:
citrocitrus schreef:Serge schreef:
Mogen het ook mannetjes zijn??
Of zijn de Cifo-dames niet welkom?
Ben niet bepaald lesbisch zeg maar…
Daar moeten we misschien ff een polletje voor opzetten en democratisch besluiten of daar een uitzondering voor gemaakt kan worden. Ik vrees echter voor het ergste Anders mag je wel naast m’n XM slapen, die heeft voor een dame, toch best wel hoekige, cq mannelijke lijnen….
Mbt Drenthe; dat ligt niet echt in het midden van het land hè! En CI-Fo-Weekeind-Midden-In-Het-Bos-In-Drenthe-Camping-Meeting ligt ook niet helemaal lekker in de mond
Nee, ik vind het wel belangrijk, dat het een beetje bereikbaar is voor alle ci-fo mensen en ‘Drenthe’ zou voor de ci-foers uit Vlaanderen wel eens een bruggetje te ver kunnen zijn.
Lijkt me erg leuk!!!
Mod! Mag deze draad plakken?
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Serge schreef:Mod! Mag deze draad plakken?
Riep er iemand?
patje74 schreef:Riep er iemand?
Het was lief bedoeld hoor
kick
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Serge schreef:kick
Auw! Was ook lief bedoeld zeker?
patje74 schreef:Auw! Was ook lief bedoeld zeker?
ja hoor, dat was de ‘voet-variant’ van een vriendschappelijk klopje.